Інформатизація вищого навчального закладу. – 2015. – № 831

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31231

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У віснику відображено результати теоретичних досліджень в галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, компютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та компютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – № 831 : Інформатизація вищого навчального закладу. – 99 с. : іл. – Бібліографія в кінці статей.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості застосування технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Захар, Ольга
    Розглянуто досвід працівників Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо запровадження очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації вчителів інформатики із використанням можливостей платформи дистанційного навчання Moodle, сервісів Веб 2.0 як нових форм безперервної освіти вчителів інформатики, визначення чинників, що перешкоджають професійному розвитку вчителів, та особливостей застосування технологій дистанційного навчання у системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики. The article is discusses the operational experience of teachers Mykolayiv Regional Inservice Teacher Training Institute, to introduce blended improvement of professional skill’s form computer science teachers using the ability of distance learning platform’s Moodle, services Web 2.0, as new forms of life-long learning computer science teachers, determine the factors that prevent from professional development of teachers, and features the use of distance learning technologies in system improvement of professional skill.