Інформатизація вищого навчального закладу. – 2013. – № 775

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24417

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У віснику відображено результати теоретичних досліджень у галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та комп’ютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 775 : Інформатизація вищого навчального закладу / відповідальний редактор Д. В. Федасюк. – 108 с. : іл. – Бібліографія в кінці статей.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Можливості віртуального навчального середовища та навчальні стилі студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Бущак, Г. А.
    Наведено особливості дистанційного навчання та можливості cупроводу навчального процесу у віртуальному середовищі на основі платформи Moodle, характеристики навчальних стилів студентів у контексті теорії Д. Колба (D. Kolb). Проаналізовано навчальні стилі та переважні етапи навчального циклу у студентів, що здобувають вищу технічну освіту: від навчальних переваг студента до методики успішної навчальної взаємодії в системі “студент–навчальне середовище–викладач”. Features learning and opportunities on-line learning process in a virtual environment on a platform Moodle. Features educational styles of students in the context of the theory D. Kolb. Analysis of learning styles and stages of the learning cycle of the students at the Technical University. From the educational benefits of student to successful methods of interaction in the learning environment, student-teacher.