Інформатизація вищого навчального закладу. – 2013. – № 775

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24417

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У віснику відображено результати теоретичних досліджень у галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та комп’ютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 775 : Інформатизація вищого навчального закладу / відповідальний редактор Д. В. Федасюк. – 108 с. : іл. – Бібліографія в кінці статей.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Індивідуальні завдання в електронній дисципліні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Чайківський, Т. В.; Озірковський, Л. Д.; Біленька, О. Б.
    Показано варіанти створення індивідуальних завдань засобами електронної дисципліни ВНС Львівської політехніки. Основну увагу приділено автоматизації розподілу індивідуальних завдань, прийманню відповідей та оцінюванню з використанням стандартних і додаткових компонентів Moodle. Shown ways to create personal assignments in the electronic course of VNS “Lviv Polytechnic”. Based attention is given to the automatic distribution personal assignments, receiving responses and grading using standard and optional components Moodle.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тематичний кросворд як інтерактивний засіб вивчення термінології навчальної дисципліни
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Стефанович, Т. О.
    Проаналізовано доцільність застосування кросвордів у навчальному процесі вищої школи. Розглянуто особливості створення кросворду за допомогою модуля JCross програми Hot Potatoes та проблеми його інтеґрації у Moodle. Effectuality of crossword using in higher education is analyzed. Features of Hot Potatoes JCross application for the crossword generation and problems of its integration with Moodle are under consideration.