Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2013 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22714

Матеріали 5-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали 5-ї Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 5-ої Науково-практичної конференції, 19–21 листопада 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 152 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 36
  • Thumbnail Image
    Item
    Огляд комп’ютерних систем для організації електронних бібліотек
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Спірін, О.; Олексюк, О.
    У статті на основі вивчення практики використання, спеціальної літератури, сайтів розробників відповідних програмних платформ і власного досвіду впровадження інституційного репозитарію, проведено порівняльний аналіз найпоширенішого програмного забезпечення для створення електронних бібліотек. Розглянуто основні характеристики і функціональні особливості програмних продуктів з метою вивчення можливостей їх використання у вищих навчальних закладах і наукових установах. This article investigates an experience of institutional repositories implementing. It contains comparative analysis of the most popular software (platform) for organization of digital library. The authors of the article defined different approaches of digital libraries development. The basic functional features of digital library software management are considered aiming to investigate opportunities of their usage in higher educational establishments. The digital archives and institutional repositories changed access methods of retrieving relevant information on students’ scientific work.
  • Thumbnail Image
    Item
    Засоби мультимедіа в інформаційно-бібліотечному обслуговуванні користувачів з особливими потребами
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кунанець, Н.; Малиновський, О.
    В роботі наведено опис засобів мультимедіа щодо надання послуг в інформаційно-бібліотечному обслуговуванні користувачів з особливими потребами. Проаналізовано доцільність використання мультимедійних засобів для відтворення інформації відповідно до виду нозології у користувачів з особливими потребами. This paper describes the means to provide multimedia in information and library service for users with special needs. It was analyzed the feasibility of using multimedia resources for media playback according to the type of nosology of users with special needs.
  • Thumbnail Image
    Item
    Загальні вимоги до інтерактивних вправ електронних підручників і навчальних посібників для вищих навчальних закладів та приклади їх реалізації у середовищі Adobe Captivate
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Анохін, В.; Ковальова, К.; Анохін, Д.; Шевченко, А.
    В роботі наведені вимоги до інтерактивних вправ електронних підручників та навчальних посібників для вищих навчальних закладів. Мета таких вправ - закріпити теоретичний матеріал шляхом виконання завдань в інтерактивній взаємодії з електронною книгою. Приведені приклади тренувальних вправ з різних підручників, які створювались у середовищі Adobe Captivate під керівництвом Анохіна В. М. The paper describes the requirements for interactive exercises of electronic textbooks for higher education. The purpose of these exercises - to consolidate the theoretical material by performing tasks in interactive communication with e-books. There are the examples of training exercises from various textbooks that are created in Adobe Captivate environment under V. M. Anokhin leadership in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція підготовки «магістрів з управління навчальними закладами» до застосування інформаційних технологій в управлінській діяльності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Атаманчук, Ю.
    У статті автор подає основні моменти які висвітленні у концепції по підготовці «магістрів з управління навчальними закладами» та необхідності застосування ними у роботі інформаційних технологій. The author submits that highlights the coverage of concepts for the preparation of "Masters of the management of educational institutions" and the need for them in the information technology.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблема «розриву» між IT-освітою і потребами ринку та cпівробітництво з львівським кластером «IT-BPO»
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Алєксєєв, В.
    Проведено аналіз проблеми узгодження вимог ринку праці в IT-галузі та змісту професійної підготовки IT-спеціалістів в університетах Львова. На підставі досвіду співпраці із львівським кластером інформаційних технологій та бізнес-послуг (IT-BPO) сформульовано рекомендації щодо ключових напрямів та перспективних можливостей для вирішення проблеми. The analysis of the problem of reconciling of labor market in the ITindustry and content of training IT-professionals in universities of Lviv. Based on the experience of cooperation with Lviv cluster of information technology and business process outsourcing (IT-BPO) there were formulated recommendations on key trends and future possibilities for solving the problem.
  • Thumbnail Image
    Item
    Досвід організації та проведення олімпіад з програмування в Національному університеті "Львівська політехніка"
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Цимбал, Ю.
    В роботі розглянуто особливості проведення змагань з програмування на прикладі студентської олімпіади Національного університету «Львівська політехніка». Проаналізовано зміни, що відбулися в роботі оргкомітету та журі і в процесі змагань з погляду учасників в результаті впровадження системи онлайн-тестування, вказано на позитивні та негативні наслідки цих змін. The features of student programming contests at Lviv Polytechnic National University have been described in this paper. The changes in activities of organizing committee and jury and during the competition in views of participants as a result of the introduction of online testing have been analyzed. The positive and negative consequences of these changes also have been considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання самоорганізації суспільства у бібліотечній справі
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Стефанович, Т.; Щербовських, С.
    Обґрунтовано шляхи підвищення ефективності роботи бібліотек з допомогою буккросингових технологій. The ways of improving library efficiency based on BookCrossing are suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інтелектуальних карт (Mind Maps) в супроводі навчального процесу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Качан, С.; Катренко, А.
    В роботі наведено методи побудови інтелектуальних карт та їх застосування у вищих навчальних закладах для супроводу навчального процесу. Проаналізовано доцільність використання інтелектуальних карт викладачами та студентами з метою покращення подання та розуміння навчального матеріалу. In this paper the methods of construction and application of Mind Maps for education at the university are described. The work analyzes the expediency of using Mind Maps by teachers and students to improve the presentation and understanding of learning.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структура навчальної консультативної роботи викладача у віртуальних середовищах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Новгородська, Л.
    Визначено структуру навчальної консультативної роботи викладача у віртуальному навчальному середовищі вищого навчального закладу та запропоновано механізм визначення суспільної цінності проведеної викладачем навчальної роботи. The structure of teacher's academic-advisory work in a virtual academic environment of higher education institution have been determined, and the mechanism determining the social value of ongoing academic's teaching activities has been suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості створення індивідуальних завдань у електронних дисциплінах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Чайківський, Т. В.; Озірковський, Л. Д.; Федасюк, Д. В.
    Показано варіанти створення індивідуальних завдань засобами електронної дисципліни ВНС «Львівської політехніки». Основну увагу приділено автоматизації роздачі індивідуальних завдань, прийманню відповідей та оцінюванню з використанням стандартних і додаткових компонентів Moodle. Shown ways to create personal assignments in the electronic course of VNS «Lviv Polytechnic». Based attention is given to the automatic distribution personal assignments, receiving responses and grading using standard and optional components Moodle.