Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2013 р.
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22714
Матеріали 5-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»
Збірник містить матеріали 5-ї Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 5-ої Науково-практичної конференції, 19–21 листопада 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 152 с.
Browse
Item Структура навчальної консультативної роботи викладача у віртуальних середовищах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Новгородська, Л.Визначено структуру навчальної консультативної роботи викладача у віртуальному навчальному середовищі вищого навчального закладу та запропоновано механізм визначення суспільної цінності проведеної викладачем навчальної роботи. The structure of teacher's academic-advisory work in a virtual academic environment of higher education institution have been determined, and the mechanism determining the social value of ongoing academic's teaching activities has been suggested.Item Оптимізація ІТ-інфраструктури університету на основі сучасних підходів до управління та організації ІТ-послуг(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Рогоза, М. Є.; Івченко, Є. І.; Божко, В. І.Визначено типові проблеми, що виникають в процесі еволюції ІТ-інфраструктури вищого навчального закладу та запропоновано шляхи її оптимізації на основі сучасних підходів щодо управління та організації ІТ-послуг. Definitely the typical problems encountered in the evolution of the IT infrastructure of higher education and the ways of its optimization based on contemporary approaches to the management and organization of IT services.Item Особливості застосування інформаційно-комунікаційного супроводу при вивченні фізики в технічному університеті(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Дімарова, О.; Панченко, М.; Пономаренко, Л.Обґрунтовано та розроблено методику інформаційно-комунікаційного супроводу до курсу «Загальна фізика», на основі якої створено інформаційно-комунікаційний супровідлекції на тему «Магнітне поле в вакуумі».It was developed the method of creation and using of information and communication support for the course “General Physics”, it was created support for the theme «The magnetic field in the vacuum» on the basis of this method.Item Розробка віртуального лабораторного практикуму для дистанційного дослідження цифрових систем передавання в системі MOODLE(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Колодій, Р.; Ромашко, І.В роботі наведено розробку віртуального лабораторного практикуму для дослідження основних перетворень, яких зазнає мовний сигнал в системі передачі з часовим ущільненням каналів та імпульсно-кодовою модуляцією з візуалізацією результатів дослідження. Проаналізовано доцільність використання віртуальної лабораторії при вивченні дисципліни «Телекомунікаційні системи передавання» для студентів напрямку підготовки «Телекомунікації». In this paper the development of emulation of digital transmission systems for the study of basic transformations that is undergoing speech signal in a transmission system with time multiplexing and pulse code modulation with imaging findings. Analyzed the feasibility of using virtual simulator in the study subjects «Telecommunication transmission systems» for students training “Telecommunications” and test control of learning material.Item Запровадження тестових технологій в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Захар, О.В тезах розглянуті питання розробки, тесту та тестових завдань відповідно до освітніх цілей, етапи технології розробки педагогічних тестів, а також шляхи формування компетенцій у сфері створення й оцінки тестів у педагогічних працівників під час підвищення квалфікації.Item Зміст до "Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі"(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013)Item Огляд комп’ютерних систем для організації електронних бібліотек(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Спірін, О.; Олексюк, О.У статті на основі вивчення практики використання, спеціальної літератури, сайтів розробників відповідних програмних платформ і власного досвіду впровадження інституційного репозитарію, проведено порівняльний аналіз найпоширенішого програмного забезпечення для створення електронних бібліотек. Розглянуто основні характеристики і функціональні особливості програмних продуктів з метою вивчення можливостей їх використання у вищих навчальних закладах і наукових установах. This article investigates an experience of institutional repositories implementing. It contains comparative analysis of the most popular software (platform) for organization of digital library. The authors of the article defined different approaches of digital libraries development. The basic functional features of digital library software management are considered aiming to investigate opportunities of their usage in higher educational establishments. The digital archives and institutional repositories changed access methods of retrieving relevant information on students’ scientific work.Item Побудова профілів IRT на основі інтегралів від базисних cплайнів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Дубан, Р.Основна увага приділяється практичним засобам дослідження властивостей завдань тесту та учасників тестування на основі профілів IRT. Для побудови профілів запропонована нова модель більш адекватна IRT профілям ніж відомі, що складається з інтегралів від базисних сплайнів. Запропоновано новий інструментарій для розрахунку та аналізу результатів тестування на основі представленої моделі. The focus is on practical means to learn the properties of the test objectives and test participants based on profiles IRT. To construct a new model profiles more than adequate IRT profiles are known, which consists of integrals of basis splines. A new tool for calculating and analyzing test results based on the presented model.Item Титульний аркуш до "Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі"(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013)Item Модель системи тестування на базі соціального Інтернет-підходу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Біляковська, О.; Мельничин, А.У статті висвітлено актуальну проблему вимірювання знань студентів засобами тестування. Запропоновано модель системи тестування знань на базі соціального Інтернет-підходу та розглянуто особливості її програмної реалізації. The authors of the article describe a problem of student academic achievements’ measurement by means of testing. They suggest a new model of testing based on social Internet approach and examine the features of its software implementation.Item Розробка електронного контролю для перевірки знань студентів інженерів-програмістів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Матвійчук, Л. А.В даній публікації описується запропонований алгоритм розробки електронного контролю знань. Обгрунтовано автоматизовану систему оцінювання знань студентів інженерів-програмістів. Наведений приклад розробки тестової системи з технічної дисципліни для перевірки знань студентів інженерів-програмістів у навчальному процесі. This publication describes the algorithm development of electronic control knowledge. Grounded automated assessment system of student software engineers. The example of the development of test systems from a technical discipline to test students' knowledge software engineers in the learning process.Item Огляд систем дистанційного навчання популярних ВНЗ України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Бекеш, Ю. Р.; Матієшин, Л. М.; Сєров, Ю. О.У цій статті проаналізовано використання дистанційних форм навчання провідними ВНЗ України. Аналізуються основні елементи, переваги та недоліки дистанційної освіти. Охарактеризовано можливість доступу та відкритість сайтів віртуального навчання українських ВНЗ. The article highlights the concept and application of dlearning in leading universities of Ukraine. The main elements, advantages and shortcomings of dlearning in Ukraine are analysed. The possibilities of access and openness of virtual education sites of the most popular Ukrainian universities are characterized.Item Методика створення електронної лабораторної роботи(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Жарких, Ю.; Лисоченко, С.; Сусь, Б.; Третяк, О.В роботі розглянута методика швидкого створення віртуальних лабораторних робіт орієнтованих на вивчення функціонування унікального та складного обладнання. На прикладі створеної віртуальної лабораторної роботи показано, що використання відкритого програмного забезпечення і бази отриманих експериментальних даних дозволяє створювати віртуальні роботи наближені до реальних. Доповнення навчального матеріалу відеозйомкою, моделюванням фізичних процесів та комп’ютерними тестами дозволяє використовувати такі роботи в курсах для дистанційного навчання та для навчання протягом життя.Item Загальні вимоги до інтерактивних вправ електронних підручників і навчальних посібників для вищих навчальних закладів та приклади їх реалізації у середовищі Adobe Captivate(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Анохін, В.; Ковальова, К.; Анохін, Д.; Шевченко, А.В роботі наведені вимоги до інтерактивних вправ електронних підручників та навчальних посібників для вищих навчальних закладів. Мета таких вправ - закріпити теоретичний матеріал шляхом виконання завдань в інтерактивній взаємодії з електронною книгою. Приведені приклади тренувальних вправ з різних підручників, які створювались у середовищі Adobe Captivate під керівництвом Анохіна В. М. The paper describes the requirements for interactive exercises of electronic textbooks for higher education. The purpose of these exercises - to consolidate the theoretical material by performing tasks in interactive communication with e-books. There are the examples of training exercises from various textbooks that are created in Adobe Captivate environment under V. M. Anokhin leadership in the article.Item Інтелектуальні освітні системи – запорука іноваційного розвитку університету(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Слободянюк, С.У статті розглядаються задачі інноваційного розвитку вищого навчального закладу та пропонується комплексне вирішення значного кола актуальних проблем в сфері інформаційних технологій. The article considers the problem of innovation development of the higher education institution and offers a comprehensive solution to significant range of contemporary problems in the sphere of information technologies.Item Програмне забезпечення формування та перевірки друкованих тестових завдань контрольних навчальних заходів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Сердюк, П.; Телемко, С.; Плюта, Н.В роботі розглянуто розроблене програмне та алгоритмічне забезпечення автоматизованого формування та перевірки друкованих тестових завдань за допомогою опрацювання зображень на мобільних пристроях. Для підготовки тестових завдань їх необхідно подавати у спеціальному тестовому бланку, який містить QR-коди для розпізнавання області відповідей та номеру питань. The paper considers developed and algorithmic software for automated generation and verification of printed tests by using image processing on mobile devices. For the creation of tests items, they must be presented in a special test form containing QR-codes to identify the region, and the number of responses.Item Особливості створення індивідуальних завдань у електронних дисциплінах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Чайківський, Т. В.; Озірковський, Л. Д.; Федасюк, Д. В.Показано варіанти створення індивідуальних завдань засобами електронної дисципліни ВНС «Львівської політехніки». Основну увагу приділено автоматизації роздачі індивідуальних завдань, прийманню відповідей та оцінюванню з використанням стандартних і додаткових компонентів Moodle. Shown ways to create personal assignments in the electronic course of VNS «Lviv Polytechnic». Based attention is given to the automatic distribution personal assignments, receiving responses and grading using standard and optional components Moodle.Item Використання систем комп’ютерної математики в електронному навчальному курсі «Математична логіка і теорія алгоритмів»(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Триус, Ю.У роботі розглядаються проблеми використання систем комп’ютерної математики у навчанні математичної логіки, а також деякі вбудовані засоби цих систем для розв’язування різних класів задач алгебри висловлень. The paper addresses the problem of using systems of computer mathematics for teaching mathematical logic, and also some built-in tools those systems for solving different classes of problems of mathematical logic.Item Проблема «розриву» між IT-освітою і потребами ринку та cпівробітництво з львівським кластером «IT-BPO»(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Алєксєєв, В.Проведено аналіз проблеми узгодження вимог ринку праці в IT-галузі та змісту професійної підготовки IT-спеціалістів в університетах Львова. На підставі досвіду співпраці із львівським кластером інформаційних технологій та бізнес-послуг (IT-BPO) сформульовано рекомендації щодо ключових напрямів та перспективних можливостей для вирішення проблеми. The analysis of the problem of reconciling of labor market in the ITindustry and content of training IT-professionals in universities of Lviv. Based on the experience of cooperation with Lviv cluster of information technology and business process outsourcing (IT-BPO) there were formulated recommendations on key trends and future possibilities for solving the problem.Item Інформаційно-аналітична система для відділу докторантури та аспірантури Львівської політехніки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Макар, В.; Тушницький, Р.В роботі розглянуто інформаційно-аналітичну систему автоматизації обліку підготовки наукових кадрів в Національному університеті “Львівська Політехніка”. Наведено архітектуру системи, її основні функціональні можливості, модель сховища даних, а також технології реалізації системи. In the paper the information-analytical system of accounting automation research training at the National University “Lviv Polytechnic” is considered. The architecture of the system, its major functions, the storage data model and system implementation technology are presented.