Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2013 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22714

Матеріали 5-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали 5-ї Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 5-ої Науково-практичної конференції, 19–21 листопада 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 152 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення освітньо-професійних технологій та досвід впровадження дистанційної освіти в навчальних дисциплінах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Гладкий, І. П.; Шраменко, Н. Ю.
    Визначено існуючі перешкоди при впровадженні дистанційних освітніх технологій та проаналізовано досвід застосування електронних навчальних курсів. Для ефективного впровадження новітніх технологій дистанційної освіти запропоновано застосовувати комплексний підхід та певні функції стосовно забезпечення інформатизації навчального процесу та організації проведення дистанційного навчання зосередити у відокремленому підрозділі навчального закладу. Identifying existing barriers to new distance learning technologies , and analyzed the experience of the application of e-learning courses. For the effective implementation of the latest technologies for distance education offered to adopt an integrated approach, and the functions of information to ensure the educational process and the organization of distance learning to focus in a separate unit of the institution.