Economics, Entrepreneurship, Management. – 2022. – Vol. 9, No. 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/61455

Науковий журнал

Economics, Entrepreneurship, Management / Lviv Polytechnic National University ; editor-in-chief O. Kuzmin. – Lviv : Lviv Polytechnic National University, 2022. – Volume 9, number 1. – 55 p. : il.

Економіка, підприємництво, менеджмент

Зміст


1
7
15
26
34
44
53

Content (Vol. 9, No 1)


1
7
15
26
34
44
53

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Improvement of Event Management Positioning in Enterprise Management
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-02-28) Миколаївна, Мисик Вікторія; Mysyk, Viktoriya; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Особливості ведення бізнесу у ХХІ столітті зумовили потребу у трансформуванні традиційних підходів до управління та пошуку можливостей впровадження нових дієвих управлінських інструментів, які стосуються різних аспектів виробничо-господарської діяльності. Останнім часом однією із найбільш динамічних підсистем управління на підприємствах є підсистема івент-менеджменту, яка функціонує поряд із іншими такими підсистемами (зокрема, підсистемами фінансового менеджменту, виробничого менеджменту, менеджменту якості, менеджменту персоналу, інноваційного менеджменту, менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, інформаційного менеджменту, ризик-менеджменту, проектного менеджменту тощо). Темпи розвитку івент-індустрії з кожним роком зростають як в Україні, так і в світі. Сьогодні складно уявити існування будь-якої сфери бізнесу без використання інструментів і методів управління різними заходами ділового (ділові зустрічі, ярмарки, виставки, конференції, конгреси, маркетингові заходи, соціальні ініціативи тощо) і тімбілдінгового характеру у діяльності суб’єктів господарювання, що охоплено поняттям івент-менеджменту. Водночас, на низькому рівні у літературі розглянуто проблему позиціонування івент- менеджменту в управлінні підприємством, що призводить до існування різних проблем: ускладнюється визначення його оптимальної структури залежно від виду бізнесу, «розмиваються» його ролі для забезпечення розвитку суб’єкта господарювання, нівелюється його цінність у створенні доданої вартості бізнесу тощо. Метою статті є розробка моделі позиціонування івент-менеджменту в управлінні компанією, у якій цей вид менеджменту розглядається у двох площинах: фокус на процесах та фокус на майбутньому залежно від рівня його інтегрування в систему управління. Для досягнення окресленої мети використано системний підхід, метод графічного відображення, а також структурно-логічний аналіз. Запропонована модель додає цінності у перелік науково-практичних положень у сфері івент-менеджменту, адже дає змогу розкрити його глибинну сутність та структуру у реаліях сучасного бізнесу, а також обґрунтувати його зв’язок з іншими підсистемами управління крізь призму «цінності для інших». Крім того, наведені пропозиції сприяють розумінню івент-менеджменту як системоутворюючої складової підвищення ефективності ведення бізнесу. У кінцевому результаті зазначена модель сприятиме підвищенню прибутковості підприємства шляхом інтеграції підрозділів, які залучені до процесів івент-менеджменту. Мова йде про те, щоб івент-менеджмент на вищих рівнях свого розвитку сприяв формуванню реальної доданої вартості бізнесу.