Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24022

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 6. – 259 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності вчителя музики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Комурджі, Рустем
    В статье рассмотрены вопросы коммуникативной компетенции как составляющей профессиональной компетенции. Коммуникативная компетентность выступает как совокупность коммуникативных знаний, норм и правил педагогического общения, овладения его технологией, использование в полном объеме коммуникативного потенциала, что обеспечивает восприятие, понимание, усвоение, использование, передачу педагогической информации, а также обеспечивает эффективное управление коммуникативными процессами в музыкально-эстетическом обучении и воспитании школьников. The article deals with the issues of communicative competence as a component of professional competence. Communicative competence is a set of communicative knowledge, norms and rules of pedagogical communication, its technology mastering, and the use of communication potential to the full extent, providing the perception, understanding, assimilation, use, transfer of educational information, and enabling effective management of communicative processes in the course of musical and aesthetic training and education of pupils.