Логістика. – 2007. – №594

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6317

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 594 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 512 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Порівняльна характеристика виставкових заходів на промисловому та споживчому ринках України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Аршевська, М. В.
    Розглядаються різні підходи до визначення виставки та існуючої класифікації виставкових заходів. Основну увагу приділено аналізу та узагальненню відмінностей між виставковими заходами на промисловому та споживчому ринках України. Вміщено результати міні-досліджень роботи виставкових центрів та практичного досвіду організаторів виставкових заходів, що проводились протягом виставкового сезону 2004–2005 рр. Наведено порівняльну характеристику виставкових заходів на споживчому та промисловому ринках та рекомендації щодо участі компаній у виставках залежно від ринку, на якому вони знаходяться. In this article different approaches to the definition of the exhibition and the existing classification of the exhibition events are considered. Special attention is paid to the analysis and generalization of the differences between exhibition events at the industrial and consumer markets of Ukraine. This article contains the results of the mini-researches of the exhibition centers work and practical experiences of the organizers of the exhibition events, which were made during 2004-2005. Comparative characteristics of the exhibition events at the industrial and consumer markets and the recommendations considering the participation of the companies in these exhibitions depending on the market they are held, are also given in this article.