Логістика. – 2002. – №446

Permanent URI for this collection

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів. Висвітлено сучасні проблеми теорії логістики і маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – № 446 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 428 с. : іл.

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 79
  • Item
    Фінансові аспекти збутової діяльності газотранспортної компанії (на прикладі ВАТ “Львівгаз”)
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Шандрівська, О. Є.; Пастухова, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проведена інтерпретація фінансових результатів ВАТ "Львівгаз" в контексті оцінки втрат газу комерційного характеру. Рекомендовані положення щодо вдосконалення дистрибуційної політики газотранспортних компаній проведенням аналізу фінансових результатів підприємств. Interpretation of financial results of activity of open joint-stock company "Lvivgas" in a context of an estimation of losses of gas of commercial character is carried out. Recommendations are given and positions on improvement of a marketing policy of the company through realization of the analysis of financial results of activity are proved
  • Item
    Інформатизація управління логістичними системами
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Чорнописька, Н. В.; Матвій, Ї. Є.; Марценюк, І. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядається стратегічна роль інформаційних технологій, аналізуються результати досліджень інформаційних систем вітчизняних підприємств, пропонується інформаційна модель логістичної системи, містяться рекомендації щодо втілення запропонованих принципів побудови інформаційних систем підприємств. The strategic role of information technology is shown. The result of research of information systems Ukraine enterprises are analyses, information model of logistics system is created and recommendations of implementation principles of creation information systems in enterprises are considered.
  • Item
    Деякі аспекти впровадження регіональної електронної торгової системи на фондовому ринку України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Хтей, Н. Ї.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто впровадження регіональної електронної торговельної системи з метою вдосконалення регіональних ринків цінних паперів. The implementation of the regional system of e-commerce for the development of regional stock markets is proposed in this article.
  • Item
    Створення туристично-рекреаційних сез як пріоритетний напрям реалізації державної інвестеційної політики в сфері туризму України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Хлопяк, С. В.; Київський національний торговельно-економічний університет
    В контексті пошуку шляхів вирішення проблеми регіоналізації дії державного інвестиційного механізму в туристичній галузі розглянуто об’єктивні передумови формування в Україні мережі спеціальних економічних зон туристично-рекреаційного призначення. Проаналізовано ефективність встановлених у теперішній час основних організаційно-правових параметрів процесу їх створення та функціонування, визначені перспективні заходи щодо його активізації та якісного удосконалення. In a context of search of ways of the decision of a regionalization problem of action of the state investment mechanism in tourist branch the objective preconditions of formation in Ukraine of a network of tourist-recreative special economic zones are considered. The efficiency of the established now basic organizational-legal parameters of process of their creation and functioning is analysed, the perspective measures on his activization and qualitative improvement are determined.
  • Item
    Роль деяких інтеграційних дій у стосунках місто - підприємство
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Тріппнер, М.; Громадська вища школа підприємства і управління, м. Лодзь
    Розглядаються суть та види інтеграційних процесів у стосунках “регіон - підприємство”. Визначаються напрями делегування повноважень під час інтеграції. Processes of integration in mutual relation region - enterprise are considered. The directions of powers are during integration are determined.
  • Item
    Огляд створення та розвитку промислово-фінансових груп в економічно розвинутих країнах, в Росії та в Україні
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Тревого, Л. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто розвиток промислово-фінансових груп у Росії, США, Південній Кореї, Німеччині, Японії та перспективи розвитку промислово-фінансових груп в Україні. Наведені найбільш відомі промислово-фінансові групи даних країн та шляхи їх створення. In the given article the development of industrial - finanrial groups іп Russia, USA, Southern Korea, Germany, Japan and perspective of development of rndustrial - finandal groups Іп Ukraine are considered. The most known rndustrial - finandal groups of this countries and ways of their creation are shown.
  • Item
    Формування алгоритму обґрунтування прийняття господарських рішень
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Теребух, А. А.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядаються питання формування алгоритму обґрунтування управлінських рішень на етапах до початку їхньої реалізації. Оволодіння викладеним алгоритмом в практиці господарювання дасть змогу піднести на якісно новий рівень процес прийняття і попереднього обґрунтування управлінських рішень з метою зменшення ризику на етапі безпосередньої їхньої реалізації. Is devoted to problems of shaping of algorithm of the substantiation of administrative solutions at stages prior to the beginning their realization. The mastering by the stated algorithm in practice of managing will allow to lift on qualitative a new level process of acceptance and substantiation of administrative solutions with the purpose of a diminution of risk at a stage of their direct realization.
  • Item
    Оптимізації запасів підприємства з врахуванням взаємозамінності факторів виробництва
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Селюченко, Н. Є.; Кічор, В. П.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядається питання взаємозамінності факторів виробництва, зокрема, робочої сили та виробничих запасів. Пропонується спосіб оптимізації запасів за критерієм мінімізації витрат на фактори виробництва. The questions of mutual substitutes, specifically, workers and production reserves are considered. It suggests the way of optimization of reserves, which make it possible to reduce to the minimum expenses for the factors of production.
  • Item
    Аналіз структури АСК "Укррічфлот" та її відповідність корпоративній формі власності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Ревенко, B. E.; Славов, H. A.; Міжнародний науково-навчальний центр 7інформаційних технологій та систем
    Проаналізовано зміни організаційної структури акціонерної судноплавної компанії «Укррічфлот» в напрямку використання методів і засобів логістики, які разом із сучасним менеджментом та маркетингом на внутрішньому та зовнішньому ринках забезпечили прибутковість та продуктивність цієї компанії. The changes of organizational structure of the joint-stock navigable company "Ukrrechflot" in direction of use of methods and ways logistic are analyzed, that together from modern management and marketing in the internal and external markets have ensured productivity of this company.
  • Item
    Стратегія обслуговування клієнта в організації
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Поплавська, Ж. В.; Радзейовська, Г.; Національний університет “Львівська політехніка”; Сілезька політехніка
    Дослідження, проведені на аналогічних українських і польських підприємствах, дали можливість з’ясувати умови досягнення та утримання конкурентної переваги. Прийнятий авторами алгоритм дослідження дав можливість визначити потреби споживачів і на основі SWOT-аналізу сформувати стратегії обслуговування клієнтів досліджуваних підприємств. Research on similar Ukrainian and Polish firms showed conditions of gaining and maintaining of competitive preferences. Proposed algorithm helped to investigate consumer’s needs and on the basis of SWOT-analysis to formulate strategies of consumer service for the investigated firms.
  • Item
    Аналіз світового фрахтового ринку
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Підлісний, І. П.
    Проведено аналіз кон’юнктури світового фрахтового ринку та досвід роботи іноземних компаній на ньому. The analysis of a conjuncture of the world charter market and experience of work of the foreign companies on it is carried out.
  • Item
    Маркетингові засади у формуванні інвестиційної привабливості організаційно-економічних формувань в сфері рекреації
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Петрович, Й. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Висвітлено питання про необхідність використання маркетингу у створенні інвестиційної привабливості сфери рекреації, особливо при створенні організаційно-економічних формувань. Обґрунтовано необхідність впровадження в структуру управління цих формувань підрозділу маркетингу, а також визначено його основні завдання та напрямки діяльності. За допомогою SWOT- аналізу розглядаються сильні і слабкі сторони, а також можливості та загрози рекреаційно-туристичної сфери. In the given article the problem of necessity of usage of marketing for creation of investment attractiveness of the field of a recreation is uncovered, in particular at creation of organization-economical formations. The necessity of implementation in the frame of control of these formations the division of marketing is reasonable, and also its primary goals and areas of activity are determined. With the help of the SWOT analysis the strong and weak parties, and also opportunities and threat of a recreation- tourist sphere are esteemed.
  • Item
    Логістика фінансових потоків та її роль в промислово-фінансових групах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мороз, Т. П.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто суть фінансових потоків підприємств та їх класифікацію. Наведена схема руху фінансових, товарних та інформаційних потоків промислово-фінансових груп ПФГ. Визначена роль логістики фінансових потоків для ПФГ. The classification and definition of the financial flows are discussed in this article. Here are presented a scheme of movement of financial, goods and information IFG flows. The role of financial flows logistic for IFG are defined here.
  • Item
    Основні завдання регулювання інвестиційних процесів в регіоні
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Крайник, О. П.; Львівський регіональний інститут державного управління Академії державного управління при Президентові України
    Розглянуто основні завдання регуляторної політики, що впливають на активізацію інвестиційних процесів підприємств регіону. Досліджуються особливості кожного виду регулювань на сучасному етапі ринкових відносин, наведено висновки та рекомендації щодо удосконалення регуляторної політики в регіоні. The main tasks of the regulations politics which influence increased in investment activity in regional enterprises will be discussed. Specifics of each type of regulations in modern context of market relations are researched. In addition conclusions are drawn and recommendations are made for implementation of regulation politics in a region.
  • Item
    Застосування дискретних моделей для розрахунку вартості опціонів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Колісник, М. К.; Коруд, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський національний університет ім. Івана Франка
    Відображено методичні положення щодо аналізу та оцінки похідних цінних паперів для ефективного управління портфелем активів. Показано можливості застосування моделей розрахунку вартості опціонів. In this article methodical principles of derivatives analysis and estimation are presented for effective operation of portfollio. Possible application of options valuation model are shown.
  • Item
    Взаємовплив еколого-демографічної складової економічної безпеки та фінансового стану суб‘єктів господарювання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Караєва, Н. В.; Частоколенко, І. П.; Національний технічний університет України "КПІ"
    Розглянуто питання оцінки еколого-демографічної складової економічної безпеки та фінансового стану суб‘єктів господарювання України як необхідного фактора забезпечення можливості сталого розвитку. Questions of the ecological-demographic component of economy security and finance of the economic entities from Ukraine are observed as important factor providing of sustainable development.
  • Item
    Роль фінансово-промислових груп в економічній інтеграції суб’єктів підприємницької діяльності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Віблий, П. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасний стан розвитку фінансово-промислових груп (ФПГ) в Росії. Розглянуто основні стратегічні галузі, в яких ФПГ розвиваються найуспішніше. Вказано на недоліки при формуванні ФПГ та методи їх усунення. The current state of development of financial and industrial groups (FIG) in Russia is analyzed. The main strategic branches are considered, the development FIG in which passes most successfully. The defects for want of shaping FIG and methods of their solution are specified.
  • Item
    Глобальна комунікація в сучасному інформаційному суспільстві
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Васелевський, М.; Громадська вища школа підприємництва і управління в, м. Лодзь, Польща
    Проаналізовано динаміку поширення Інтернету у світі та зокрема у Польщі, розглядаються перспективи розвитку глобальної мережі. Dynamics of distribution Internet in the world and in particular in Poland is analysed, the prospects of development of a global network are considered.
  • Item
    Логістичні підходи до аналізу механізму розвитку ПФГ
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Алєксєєв, І. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано економічні та соціальні проблеми та форми розвитку промислово-фінансових груп, вплив державного чинника. This article devoted to analise of development mechanism of finance-industrial group, etaps and factors this proces.
  • Item
    Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Сухорська, У. P.; Львівська комерційна академія Укоопспілки
    Досліджено питання визначення комунікаційної стратегії підприємства. Зроблено висновок про необхідність взаємозв'язку між комунікаційною стратегією та іншими елементами комплексу маркетингу, а також між окремими її елементами. In the article the problem of formation of communication strategy of a firm is investigated. It is stated that communication-mix should be consistent with other three main elements of marketing-mix as well as its elements with each other.