Логістика. – 2002. – №446

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42906

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів. Висвітлено сучасні проблеми теорії логістики і маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – № 446 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 428 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепції маркетингу в політичній діяльності
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Гаврись, Я.; Сулковський, Л.; Громадська вища школа підприємства і управління, м. Лодзь, Польща
    Проаналізовано застосування маркетингових концепцій в політичній діяльності. The application of the marketing concepts in political activity is analyzed.