Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №776

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24419

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 776 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 460 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Мішустіна, Т. С.; Філалі Ансарі, Ю. С.
    Розглянуто теоретичні основи та конкретні напрями управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства на засадах залученості та лояльності персоналу. Показано, що в умовах конкуренції, яка поширюється серед промислових підприємств, як за споживача, так і за кваліфіковану робочу силу з боку вітчизняних та іноземних конкурентів, актуалізується проблема управління та розвитку корпоративних торговельних марок та брендів не тільки в зовнішньому, але й у внутрішньому середовищі. Запропоновано класифікацію співробітників за ступенем залученості та лояльності. На прикладі компанії ІНТЕРПАЙП досліджено лояльність та залученість працівників та надано рекомендації щодо підвищення рівня їх залученості. The article deals with the theoretical foundations and specific directions corporate brand management of industrial enterprises based on engagement and loyalty of staff. It is shown that in a competitive environment that spreads among industrial companies for the consumer as well as for skilled workers of both the domestic and foreign competitors, the more urgent is the problem of managing and developing corporate trademarks and brands are not only external but also internal environment. The classification of employees according to the degree of involvement and loyalty. And the example of a study INTERPIPE loyalty and engagement of employees and provided recommendations to improve employee engagement.
  • Thumbnail Image
    Item
    Напрямки удосконалення управління інноваційними проектами в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Присяжнюк, О. Ф.; Плотнікова, М. Ф.
    Розглядається управлінський аспект реалізації інноваційних проектів України з врахуванням різних підходів проектного менеджменту (класичного, за циклом вирішення проблеми, за стадією життєвого циклу проекту), виявлені проблеми з управління такими проектами та наводяться заходи щодо удосконалення управління ними, що поєднані в єдину схему управління. The article considers management aspect to realization of innovation projects of Ukraine with provision for different approaches of design management (classical, on cycle of the decision of the problem, for stage of the life cycle of the project), the problems of management of such projects are revealed and happen to the measures on improvement of management them, are formed in united scheme of management.
  • Thumbnail Image
    Item
    Еволюція університету у сучасному аспекті управління
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Ясинська, Н. А.
    Прокласифіковані етапи та напрямки еволюції університету, надано характеристику кожному напряму функціонування університету в різні історичні та економічні періоди. Визначено особливості та сутність університету нового формату у сучасній моделі управління. Дослідження ґрунтується на структурно-функціональному і генетичному методах пізнання. Визначена необхідність еволюції університету у сучасних процесах управління і відкрито нові напрямки дослідження. The paper under discussion covers the classification of stages and directions of evolution of university in aspect of governance and characteristics of each direction of functioning in different historical and economic periods. Its key idea is to introduce a feature and essence of new university in the modern model of governance. The theoretical approach to the problem is based on structurally functional and genetic methods of cognition. The obtained data are given to illustrate the necessity of evolution of university in governance processes. The presented material can open new prospects for further research studies. It seems to be interesting to those who work in the field of governance and education system.
  • Thumbnail Image
    Item
    Системне моделювання інноваційних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Одрехівський, М. В.
    Запропоновано підхід до системного моделювання інноваційних підприємств (ІП), як розгляд деякої системи у повній її різновидності та у взаємодії із зовнішнім середовищем. Повноту системної моделі ІП забезпечено розглядом у взаємозв’язку таких загальносистемних множин: об’єктів, властивостей, станів, операцій (функцій, дій), цілей функціонування, відносин між елементами кожної із вказаних множин та між самими множинами. Розглянуто ієрархічність структуризації. Формально вони описані теоретико-множинною мовою у вигляді дерева взаємозв’язків, яке є абстрактним рівнем ієрархічної моделі суб’єкта управління, об’єкта управління (НДР, ДКР, ДЕР, виробництво, маркетинг та збут), зовнішнього середовища ІП, а також дерева цілей, де задаються лише одиниці його характеристик та взаємозв’язки між ними. Такий підхід може застосовуватися у системному моделюванні інноваційних підприємств та в організаційному моделюванні загалом. The paper offers an approach to system modeling of innovation enterprises (IE) as an examination of a certain system in view of its full diversity and interaction with the outer medium. In order to regard IE system modeling as complete, it is suggested that the analysis is to be held taking into account the following general system sets: objects, properties, states, operations (functions and actions), the aims of functioning and relations both between the elements of each set mentioned above or between the sets. The common feature of all sets is the hierarchical character of its structure. Empirically they are viewed in meta images of a tree of interrelations which is an abstract level of hierarchical model of the subjects in management, objects of management (Scientific Research Work, Research Constructing Work, Research Experimental Work, production, marketing, sale) and the external medium of IE as well as a tree of objectives where only separate units typical of a certain IE and the links between the units are programmed. This kind of approach can be applicable in system modeling of innovation enterprises and in organizational modeling generally.