Логістика. – 2005. – №526

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55400

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результата наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні рішення проблем теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2005. – № 526 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 684 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
ТЕОРІЯ ЛОГІСТИКИ І МАРКЕТИНГУ
3
7
13
19
23
29
33
39
44
50
56
61
68
72
80
84
89
94
98
102
106
112
122
130
139
144
148
151
156
160
165
169
173
181
186
193
199
205
209
ЛОГІСТИЧНЕ ТА МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ
215
219
224
231
236
240
246
250
255
261
267
272
281
287
292
298
302
310
317
323
328
335
343
347
354
358
364
368
376
381
386
396
402
408
413
421
426
432
436
440
444
448
453
460
467
472
477
ФОРМУВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ
485
490
496
501
508
515
520
524
527
534
540
546
549
557
562
566
572
576
583
589
594
601
608
614
619
626
630
638
642
647
653
661
666
674
680

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування партнерської співпраці як результат інтеграції маркетингових і логістичних дій
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Радзейовська, Г.; Зебруцький, З.; Політехніка Шленська
    Розглянуто вибрані аспекти, які стосуються маркетингу постачання, який показує безпосередній зв’язок логістики постачання з ринком, а також користі, які виникають з партнерської співпраці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження технології маркетингового прогнозування кон’юнктури ринку
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Левицький, В. В.; Луцький державний технічний університет
    Розглянуто основні аспекти прогнозування кон’юнктури ринку, досліджено методи та методику прогнозу ринку та розроблені підходи щодо вдосконалення технології маркетингового прогнозування кон’юнктури.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шумлянська, О. В.; Національльний університет “Львівська політехніка”
    Розглянута проблема місця маркетингових досліджень при складанні та виконанні планів інноваційного розвитку підприємств з соціальним спрямуванням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, А. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    З позицій маркетингу розглядають питання реалізації завдань вищими закладами освіти університетського типу щодо підготовки кадрів, які відповідають вимогам корпоративної культури великих підприємств та їх угруповань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Форми реструктуризації польських промислових підприємств в умовах трансформації господарства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Ліманський, А.; Вища школа маркетингового управління та іноземних мов м. Катовіце
    Проаналізовано форми реструктуризації промислових підприємств в умовах їх трансформації, наведені їхні характеристики. Розглянута тісна взаємозалежність між процесами перетворення господарств і етичними цінностями господарських суб’єктів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Побудова систем менеджменту в умовах трансформації підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кузьмін, О. Є.; Марчук, Л. В.; Рудницька, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Запропоновано підходи до визначення трансформацій підприємств на основі таких категорій, як бізнес-процеси та процес менеджменту. Ці підходи дають змоіу чітко розрізняти в управлінні трансформаціями підприємств різні поняття процесу менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія безпосередньої інфляційної мети як підстава грошової політики NBP
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Рушковський, Я. М.; Птак, П.; Вища школа маркетингового управління і іноземних мов; GM-FIAT Worldwide Purchasing Poland Sp. z o.o.
    Розглянута ефективність впровадження стратегії реалізації інфляційної мети у безпосередній спосіб як підстава грошової політики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілів
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Клімковська, Р.; Академія економічна
    Розглянуто виявлення взаємозв’язку між маркетингом і логістикою, а також виникнення явища синергії у ланцюгах поставок на ринку легкових автомобілів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Перспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кабса, Ф.; Стороняк-Пальчак, Г.; Вища школа економії і адміністрації
    Розглянуто стан та перспективи розвитку рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом.