Логістика. – 2005. – №526

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55400

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результата наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні рішення проблем теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2005. – № 526 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 684 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
ТЕОРІЯ ЛОГІСТИКИ І МАРКЕТИНГУ
3
7
13
19
23
29
33
39
44
50
56
61
68
72
80
84
89
94
98
102
106
112
122
130
139
144
148
151
156
160
165
169
173
181
186
193
199
205
209
ЛОГІСТИЧНЕ ТА МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ
215
219
224
231
236
240
246
250
255
261
267
272
281
287
292
298
302
310
317
323
328
335
343
347
354
358
364
368
376
381
386
396
402
408
413
421
426
432
436
440
444
448
453
460
467
472
477
ФОРМУВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ
485
490
496
501
508
515
520
524
527
534
540
546
549
557
562
566
572
576
583
589
594
601
608
614
619
626
630
638
642
647
653
661
666
674
680

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка конкурентоспроможності підприємства: вибір критеріїв
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Визначено головні критерії оцінки конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Саталкін, С. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Аналізуються сучасні тенденції та особливості розвитку небанківських фінансових установ на українському фінансовому ринку. Розглядаються доцільність і перспективи застосування ними соціальної концепції маркетингу як передумови забезпечення конкурентних переваг. Акцент зроблено на проблемах впровадження соціально-етичного маркетингу як засобу підвищення ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модернізація бізнес-освіти в Україні і оцінка якості підготовки фахівців
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, Л. А.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто проблеми і перспективи реформування вищої економічної освіти в Україні у напрямку входження до європейського освітянського простору, а також питання оцінки якості бізнес-освіти на різних рівнях: в системі державної акредитації, з позицій незалежної професійної експертизи і з боку бізнес-спільноти, яка висуває високі професійні вимоги до майбутніх фахівців з економіки і менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Значення інформації для маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Килипенко, Н. Є.; Інститут міжнародної економіки і фінансів імені Л. М. Кравчука
    Розглянуто роль маркетингової інформації у ході планування виробництва і збуту продукції. Описано види маркетингової інформації за джерелами її отримання, наведено характеристику методів формування первісної інформації, а також типових інформаційних систем.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні альтернативи розвитку підприємств фармацевтичної галузі України
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Глинський, Н. Ю.; Колодій, Ю. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто прикладні аспекти конкуренції у фармацевтичній галузі промисловості, виконано структурний аналіз галузі. У межах аналізу виділено ключові фактори успіху на фармацевтичному ринку та запропоновано на цій основі стратегічні шляхи розвитку для вітчизняних фармацевтичних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Клієнти як джерело первинної маркетингової інформації підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Швайца, Д.; Плюцішевич, В.; Політехніка Шленська
    Подано класифікацію маркетингової інформації на первинну та вторинну. Здійснено поділ клієнтів стосовно джерел маркетингової інформації. Розглянуто формування бази даних про клієнтів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Контролінг у маркетинговій діяльності
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Капута, В.; Політехніка Шленська
    Подано визначення контролінгу як джерела ефективного розвитку підприємства. Розглянуто класифікацію контролінгу в часовому та галузевому аспектах. Особливу увагу зосереджено на маркетинговому контролінгу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Метод “just in time” та сучасний маркетинг
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Жира, І.; Краківська політехніка
    Проаналізовано сучасні маркетингові дії, які посилаються на JIT (Just in time). Ця система полягає у філософії поставок вчасно, з високою якістю, при коротких термінах доставки. У статті також вивчається новий підхід до логістики і сучасного маркетингу - система ERP (enterprise resources planning), яка полягає у визначенні економічних величин поставок EOQ і економічних довжин виробничих серій EPQ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові стратегії газопостачальних компаній
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Капелусь, І. В.; Брухаль, Б. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності та обґрунтовані маркетингові стратегії на перспективу.