Логістика. – 2018. – №892

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44551

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 892. – 292 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика

Зміст


1
3
10
19
25
32
38
49
56
64
72
80
90
100
105
114
121
127
134
140
149
160
165
171
179
189
196
203
212
222
228
239
246
256
262
272
279
288

Content


1
3
10
19
25
32
38
49
56
64
72
80
90
100
105
114
121
127
134
140
149
160
165
171
179
189
196
203
212
222
228
239
246
256
262
272
279
288

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Професійний портрет логіста: маркетингові дослідження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чорнописька, Н. В.; Стасюк, К. З.; Національний університет “Львівська політехніка”
    В статті висвітлено професійний портрет логіста, отриманий авторами на підставі маркетингових досліджень. Виявлено нестачу фахівців з логістики, зумовлену, в першу чергу, невідповідністю темпу розвитку ринку праці в сфері логістики до темпу розвитку ринку освітніх послуг з логістики. В ході дослідження було також встановлено, що, зважаючи на те, що логістичні компанії не мають ні відділу логістики, ні посади логіста, вони запрошують фахівців без професійної освіти, оскільки посада диктує вимоги до кандидатури, а не специфіка галузі, в якій вони працюють. Розкрито портрет логіста трьох рівнів/ступенів професійної компетенції: операційного, тактичного, стратегічного. Отриманий портрет логіста підтвердив гіпотезу, що переважна більшість менеджерів 2PL та 3PL компаній (за винятком стратегічного рівня управління), які представляють вітчизняний ринок логістичних послуг, не мають професійної фахової підготовки з логістики.