Логістика. – 2018. – №892

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44551

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 892. – 292 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика

Зміст


1
3
10
19
25
32
38
49
56
64
72
80
90
100
105
114
121
127
134
140
149
160
165
171
179
189
196
203
212
222
228
239
246
256
262
272
279
288

Content


1
3
10
19
25
32
38
49
56
64
72
80
90
100
105
114
121
127
134
140
149
160
165
171
179
189
196
203
212
222
228
239
246
256
262
272
279
288

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Експортна стратегія і тренди розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах відкритої економіки України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Мних, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто якісні зміни в діловому середовищі українського бізнесу. Проведено економічну інтерпретацію порівняльних трендів макроекономічних показників. Приведені регресійні моделі, що відображають інтенсивність зміни експорту та імпорту. Визначено умови ефективного впровадження експортної стратегії на основі синтезу економічних та поведінкових аспектів в експортній маркетинговій діяльності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління ризиком у логістичній системі через систему страхового захисту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Рикованова, І. С.; Таранський, І. П.; Донець, Д. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто страхування як метод зниження ризику, що полягає в перенесені ризику на третю сторону – страхову компанію. Такі привабливі механізми компенсації ризику, як страхування, в багатьох ситуаціях, з якими стикаються ланки логістичної системи, не застосовуються. Це пов’язано як з неготовністю страхових компаній брати на страхування окремі ризики, так і з відсутністю у більшості господарюючих об’єктів фінансових можливостей страхувати свої ризики в повному обсязі. Страхування логістичних ризиків – це цілий комплекс заходів по захисту бізнесу від будь-яких можливих збитків пов’язаних з діяльністю підприємства (постачання, виробництво, складування та дистрибуція).
  • Thumbnail Image
    Item
    Механізм антикризового управління діяльністю промислових підприємств з урахуванням організації рефлексивних впливів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Мальчик, М. В.; Оплачко, І. О.; Національний університет водного господарства та природокористування
    Проведено дослідження понятійного апарату антикризового управління, доповнено сутнісну характеристику антикризового управління діяльністю промислових підприємств на основі рефлексивного підходу. Запропоновано механізм антикризового управління діяльністю промислових підприємств з урахуванням організації рефлексивних впливів та наведено рекомендації щодо його ефективної реалізації, з метою попередження, виявлення та усунення наслідків кризових явищ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління брендами у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Ковінько, О. М.; Ковальчук, С. В.; Шевченко, Н. О.; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Хмельницький національний університет
    Розглянуто завдання, цілі ефективного управління брендом, визначено роль бренд-менеджменту у маркетинговому управлінні. Запропоновано етапи розробки та управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено порівняння визначення “бренд”, подане різними фахівцями в сфері бренд- менеджменту. Обґрунтовано теоретичні аспекти формування ефективного бренду та його місце в стратегічному розвитку підприємства з врахуванням сучасних особ- ливостей введення бізнесу. Визначено етапи процесу розробки та управління брендом. Проаналізовано основні світові методики розробки ефективного бренду як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємств.