Логістика. – 2018. – №892

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44551

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 892. – 292 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика

Зміст


1
3
10
19
25
32
38
49
56
64
72
80
90
100
105
114
121
127
134
140
149
160
165
171
179
189
196
203
212
222
228
239
246
256
262
272
279
288

Content


1
3
10
19
25
32
38
49
56
64
72
80
90
100
105
114
121
127
134
140
149
160
165
171
179
189
196
203
212
222
228
239
246
256
262
272
279
288

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бочко, О. Ю.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обґрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес “купівля-продаж”. Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають “Facebook” та “Твіттер”, що становить більше ніж 80% всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі “купівля-продаж”. Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для “Facebook”, “Твіттер”, “Instagram”, вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. результати дослідження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Хадріан, П.; Краківський економічний університет
    Стаття присвячена одному з ключових аспектів маркетингу, який полягає у впливі на цільовий ринок інтегрованого складу елементів комплексу маркетингу. Мета статті – представити результати дослідження рівня цієї особливості маркетингової діяльності на основі опитування 840 польських підприємств, проведеного відділом маркетингу економічного університету у Кракові. Результати свідчать про середню та добру оцінку координації інструментів комплексу маркетингу (де оцінка в групах великих підприємств є більш високою) та появі статистично значущих зв’язків між оцінкою ступеня координації „маркетинг-мікc” та, зокрема, оцінюючи значення окремих елементів у цьому складі, стратегію виграшу клієнтів або оцінку ступеня адаптації підприємств до сучасної ринкової економіки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження тенденцій розвитку аптечних мереж в Україні і факторів їх конкурентоспроможності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Посилкіна, О. В.; Мала, Ж. В.; Національний фармацевтичний університет
    Досліджене тенденції щодо консолідації, притаманні роздрібному фармацев- тичному ринку в Україні. Встановлено, що кількість аптечних мереж постійно зростає, при цьому питома вага невеликих аптечних мереж поступово скорочується, а частка мега мереж активно зростає. Виявлені структурні ознаки монопольного (домінуючого) положення аптечних мереж на досліджуваних регіональних ринках. Досліджено конкурентні переваги аптечних мереж у порівнянні з одиночними аптеками, проведений SWOT-аналіз їх діяльності. Обґрунтована необхідність створення належної законодавчо нормативної бази для регулювання діяльності аптечних мереж в Україні з метою недопущення монополізації аптечними мережами роздрібного фармацевтичного ринку і погіршення якості і доступності забезпечення в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз логістичних процесів: економічний аспект
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Михайлик, Н. І.; Кузяк, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Глобалізація бізнес – процесів, пошук альтернативних існуючим концепціям конкурентних стратегій та змінне зовнішнє та внутрішнє середовище спонукають сучасних управлінців вивчати та застосовувати інструменти маркетингово-логіс- тичного управління. Так як, логістична діяльність підприємства виконується шляхом реалізації завдань, що у свою чергу покликані до координації в напрямі ефективної оптимізації усіх функціональних процесів, то вона розглядається як вагомий чинник підвищення ефективності діяльності підприємства. В статті сформовано основи методологічних положень аналізу логістичних процесів, їх класифікацію, особливості застосування в управлінській діяльності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифрова трансфомація торгівлі: стан та тенденції в Україні і світі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Демків, Я. В.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасні тенденції та стан цифрової трансформації торгівлі, а також обґрунтовано її роль у підвищенні конкурентоспроможсті та загальної ефективності діяльності підприємства. Досліджено та обгрунтувано перспективні напрями цифрової трансформації вітчизняних комерційних підприємств на основі аналізу перспективних технологій електронної тогргівлі у світі.