Логістика. – 2016. – №848

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34840

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

У збірнику наукових праць опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – № 848. – 196 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Strategic supply chain management models
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Petryk, I.
    The most used management models of supply chain were described in the article. The role of partnerships in the supply chain were clarified, models of the supply chain as an economic system characterized purpose of development, a set of parameters and initial results were analyzed. Areas of the overall impact of business processes as supply chain management parameters on the performance evaluation of the use of models were identified. Описано найбільш використовувані моделі управління ланцюгами поставок. Проаналізовано роль партнерства в мережі поставок, розроблено модель розвитку ланцюга поставок як економічної системи за сукупністю параметрів та вихідним результатом. Визначено межі загального впливу бізнес-процесів як параметрів управління ланцюгами поставок на основі оцінювання ефективності використання моделей.
  • Thumbnail Image
    Item
    Forming the management model in industrial partnerships of the machine-building complex of Ukraine
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Reshetilova, T.; Kuvaieva, T.
    Stages of development the processes of forming the industrial networks, technological and logistic chains, partnership and their varieties are analyzed. Factors that determine the rate and scale of the process of forming the partnerships in the machine-building complex of Ukraine are established. A group of the factors that lead to forming the vertical partnership based on Partner Relationship Management (PRM) in mining machinery and mining industry are determined and analyzed. It is possible to draw a conclusion that today partnership as a form of interaction between enterprises of internal machine-building complex is the most rational form in the current Ukrainian market conditions. The sustainability of cooperation and also establishment of supply conditions before production, reduction of production cycles and, as a result, more effective response to needs of consumers allows to reduce the cost of interaction. It is proved that one of the participants of the partnership should carry out the functions of the organized interaction between enterprises. It is highlighted that the election of the company – integrator is caused by the highest degree of influence of one enterprise on other. The primary problem which should be solved during forming the partnership is management of relationship between participants. The method of calculation of the dominant company by this criterion is developed.Проаналізовано етапи становлення та розвитку процесів формування індустріальних мереж, технологічних та логістичних ланцюгів, партнерств та їхніх різновидів. Виявлено чинники, які зумовлюють темпи і масштаб процесів створення партнерств у машинобудівному комплексі України. Окреслено та проаналізовано групу чинників, які зумовлюють створення вертикальних партнерств на засадах Partner Relationship Management (PRM) у гірничому машинобудуванні та видобувної промисловості. Обґрунтовано, що функції планомірної організації взаємодії підприємств доцільно здійснювати одному з учасників партнерства. Доведено, що вибір підприємства – інтегратора зумовлює найбільший ступінь впливу одного підприємства на інших. Розроблено методику розрахунку домінантного підприємства за цією ознакою.