Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23790

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 3. – 234 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання засобів мистецтва у навчально-виховному процесі в зарубіжних країнах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Коваль, Петро
    В статье рассматривается важность средств искусства в гармоничном развитии личности. Особенно делается акцент на использовании средств искусства в учебно-воспитательном процессе, а также участии студентов в коллективах художественной самодеятельности. The importance of means of art in harmonious development of a personality is under consideration. The author places emphasis on the use of means of arts in the educational process, and participation of students in amateur performances.
  • Thumbnail Image
    Item
    Виникнення дефініції поняття “естетичне виховання” у науковій думці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Городиська, Віолета
    В статье отображена специфика формирования понятия “эстетическое воспитание” на основе общих идей понимания его со времен античности до периода создания и введения в научный обиход; доказано, что искусство и его виды составляли первоначальное содержание понятия “эстетическое воспитание”. The article shows the peculiarities of forming the notion of “aesthetic education” on the basis of common ideas of its understanding since antiquity to the period of its introduction in scientific usage. It is proved that art and its types formed the original content of the notion of “aesthetic education”.