Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23790

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 3. – 234 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Специфіка функціонування навчальних закладів професійного спрямування на Лівобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сахній, Мирослава
    В статье проанализирована необходимость создания сети профессиональных школ в связи с отменой крепостного права и развитием экономики на Левобережной Украине во второй половине ХІХ – начала ХХ века. Описаны разные типы школ и раскрыта роль этих учебных заведений в системе образования того времени. The article analyses the necessity of creation the network of vocational schools in connection with serfdom abolishing and economics development on the Left-Bank Ukraine in the second half of the XIXth – in the beginning of the XXth centuries. The author describes different types of schools and shows the role of these educational establishments in the educational system of that time.
  • Thumbnail Image
    Item
    Науково-методологічні підходи до створення інтегрованого курсу “Людина і суспільство” для учнів ПТНЗ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Онищенко, Василь
    В контексте современного христианского морально-духовного возрождения Украины в статье исследуются научно-методологические подходы к созданию интегрированного курса “Человек и общество” для учащихся профессионально-технических учебных заведений. The article deals with the scientific and methodological approaches to the development of the integrative course “Human being and Mankind” for vocational schools’ students in the context of modern Christian moral and spiritual rebirth of Ukraine.