Інформатизація вищого навчального закладу. – 2016. – № 853

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35947

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У віснику відображено результати теоретичних досліджень в галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, компютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та компютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – № 853 : Інформатизація вищого навчального закладу. – 132 с. : іл. – Бібліографія в кінці статей.

Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу

Зміст


1
3
11
18
23
31
39
47
59
66
72
78
84
92
97
103
109
116
122
130

Content


1
3
11
18
23
31
39
47
59
66
72
78
84
92
97
103
109
116
122
130

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 20
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз використання інтерактивних комп’ютерних технологій на лекційних заняттях у Львівській політехніці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Жежнич, Павло; Морушко, Олександр; Химиця, Наталія; Zhezhnych, Pavlo; Morushko, Oleksandr; Hymytsya, Natalia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Обґрунтовано переваги та дидактичні можливості використання інтерактивних комплексів на лекційних заняттях у вищій школі. Проаналізовано ефективність застосування інтерактивних проекторів у навчальному процесі Національного університету “Львівська політехніка”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування системи вимог до електронних освітніх ресурсів вищого навчального закладу з метою їх сертифікації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Федасюк, Дмитро; Гоц, Наталія; Микийчук, Микола; Fedasyuk, Dmytro; Hots, Nataliya; Mykyychuk, Mykola; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Обґрунтовано доцільність сертифікації електронних навчальних ресурсів вищого навчального закладу. Автори сформували порядок та схему внутрішньої сертифікації електронних навчальних видань (ЕНВ), розробили систему критеріїв для комплексної експертизи електронних освітніх ресурсів (критерії структурного, наукового та методичного оцінювання), запропонували методику оцінювання рівня якості електронного освітнього ресурсу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-інноваційні технології – передумова розбудови конкурентоспроможної освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Гаращук, Олена; Куценко, Віра; Garashchuk, Olena; Kutcenko, Vira; Державна інспекція навчальних закладів України; Державний університет “Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України”; State inspection of educational institutions of Ukraine; State Institution “Institute for Environmental Economics and sustainable development of the National Academy of Sciences of Ukraine”
    Розкрито значення освіти в розбудові постіндустріального суспільства, економіки знань, з урахуванням того, що водночас для забезпечення цього освіта потребує активного впровадження в навчально-виховний процес сучасних технологій. Подано модель інноваційного навчання у вищій школі. Окреслено шляхи подальшого прискорення процесу формування конкурентоспроможної освіти.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання технологій дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Герасименко, Інна; Herasymenko, Inna; Черкаський державний технологічний університет; Cherkasy State Technological University
    Розглянуто питання захисту даних у системах підтримки дистанційного навчання, різні засоби захисту, такі як апаратні, програмні, захисні перетворення та організаційний захист. Проаналізовано ключові місця, що потребують захисту, та запропоновано можливі варіанти їх захисту, такі як використання капчі під час реєстрації, захист за ІР-адресою та сервісом захисту від копіювання. Апробацію запропонованих засобів захисту проведено на прикладі електронного навчального курсу “Інформаційні технології аналізу систем”, розгорнутого в системі підтримки прийняття рішень на базі Moodle.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування єдиного навчально-інформаційного простору для організаційно та територіально розподілених університетів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Доманецька, Ірина; Красовська, Ганна; Domanetska, Iryna; Krasovska, Hanna; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of Kyiv
    На прикладі організаційно та територіально розподіленого навчального закладу висвітлено особливості сучасного етапу інформатизації освіти, відзначено посилення суперечливості між уніфікацією і дивергенцією освіти в організаційно та територіально розподілених навчальних закладах. Запропоновані напрями створення єдиного інформаційно-навчального простору університету, серед яких важлива роль відводиться проведенню досліджень щодо вибору хмарних сервісів та розробленню проекту інтеграції єдиного інформаційно-навчального простору з вибраними хмарними сервісами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні технології як шанс отримати освіту для інвалідів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Мосоров, Володимир; Панський, Тарас; Mosorov, Volodymyr; Panskyi, Taras; Лодзький університет, Польща; Лодзький технічний університет, Польща; University of Lodz, Poland; Technical University of Lodz, Poland
    Описано інноваційні інформаційні технології для осіб з обмеженими можливостями. Основну увагу приділено можливостям полегшеного управління комп’ютером, а також комунікаційним можливостям людей з обмеженими можливостями з усього світу за допомогою комп’ютерів. Описано технічні новинки для людей із вадами зору, фізичними вадами, паралізованими та напівпаралізованими кінцівками, а також апаратні та програмні характеристики розглянутих пристроїв разом із їхнім ціновим еквівалентом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміст до Вісника "Інформатизація вищого навчального закладу"
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23)
  • Thumbnail Image
    Item
    Хмарні технології у підтримці самостійної роботи студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Каук, Віктор; Гребенюк, В’ячеслав; Шкіль, Олександр; Viktor, Kauk; Vyacheslav, Grebenyuk; Alexander, Shkil; Харківський національний університет радіоелектроніки; Kharkiv National University of Radio Electronics
    Розглянуто способи підтримки різних видів самостійної роботи студентів інструментальними засобами дистанційного навчання на основі LMS Moodle. Наведено приклади організації віртуального консультаційного пункту та модуля підтримки виконання індивідуальних проектних завдань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Зорін, В.; Бандура, В.; Храбатин, Р.; Пасєка, М.; Пасєка, Н.; Zorin, V.; Bandura, V.; Hrabatyn, R.; Pasyeka, M.; Pasyeka, N.; Івано-Франківський національний технічний університет нафти й газу; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника; Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University; Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
    Розглянуто емпіричний метод визначення оптимального часу тестування знань студентів. Цей час визначається статистично з використанням методу Хіммельблау, тобто виключення аномальних значень. Визначено час проведення тестування для студентів різного рівня підготовки. Розроблено власний тест для вдосконалення розрахунків часу тестування. Адже час, наданий на тестування, впливає на саме тестування та на коректність оцінювання студента з тієї чи іншої дисципліни. Для цього висунута певна гіпотеза, проведене статистичне дослідження, розроблена математична модель. Після проведеної роботи та корегування програмного продукту визначено та математично обґрунтовано оптимальний час роботи студента.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика імпортування тестових питань з однією та кількома правильними відповідями у ВНС Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Левченко, Олександр; Levchenko, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Запропоновано методику підготовки до масового імпортування у Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки тестових питань різних типів за допомогою простих операцій у Word і Excel.