Інформатизація вищого навчального закладу. – 2016. – № 853

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35947

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У віснику відображено результати теоретичних досліджень в галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, компютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та компютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – № 853 : Інформатизація вищого навчального закладу. – 132 с. : іл. – Бібліографія в кінці статей.

Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу

Зміст


1
3
11
18
23
31
39
47
59
66
72
78
84
92
97
103
109
116
122
130

Content


1
3
11
18
23
31
39
47
59
66
72
78
84
92
97
103
109
116
122
130

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування єдиного навчально-інформаційного простору для організаційно та територіально розподілених університетів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Доманецька, Ірина; Красовська, Ганна; Domanetska, Iryna; Krasovska, Hanna; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of Kyiv
    На прикладі організаційно та територіально розподіленого навчального закладу висвітлено особливості сучасного етапу інформатизації освіти, відзначено посилення суперечливості між уніфікацією і дивергенцією освіти в організаційно та територіально розподілених навчальних закладах. Запропоновані напрями створення єдиного інформаційно-навчального простору університету, серед яких важлива роль відводиться проведенню досліджень щодо вибору хмарних сервісів та розробленню проекту інтеграції єдиного інформаційно-навчального простору з вибраними хмарними сервісами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика імпортування тестових питань з однією та кількома правильними відповідями у ВНС Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Левченко, Олександр; Levchenko, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Запропоновано методику підготовки до масового імпортування у Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки тестових питань різних типів за допомогою простих операцій у Word і Excel.
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Зорін, В.; Бандура, В.; Храбатин, Р.; Пасєка, М.; Пасєка, Н.; Zorin, V.; Bandura, V.; Hrabatyn, R.; Pasyeka, M.; Pasyeka, N.; Івано-Франківський національний технічний університет нафти й газу; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника; Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University; Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
    Розглянуто емпіричний метод визначення оптимального часу тестування знань студентів. Цей час визначається статистично з використанням методу Хіммельблау, тобто виключення аномальних значень. Визначено час проведення тестування для студентів різного рівня підготовки. Розроблено власний тест для вдосконалення розрахунків часу тестування. Адже час, наданий на тестування, впливає на саме тестування та на коректність оцінювання студента з тієї чи іншої дисципліни. Для цього висунута певна гіпотеза, проведене статистичне дослідження, розроблена математична модель. Після проведеної роботи та корегування програмного продукту визначено та математично обґрунтовано оптимальний час роботи студента.