Електроенергетичні та електромеханічні системи. – 2008. – №615
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2145
Вісник Національного університету «Львівська політехніка»
У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, співробітників і студентів Національного університету “Львівська політехніка” та інших ВНЗ і організацій України. Для наукових співробітників та інженерів, які спеціалізуються в галузі електроенергетики і електромеханіки.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – № 615 : Електроенергетичні та електромеханічні системи / відповідальний редактор О. Ю. Лозинський. – 204 с. : іл.
Browse
Search Results
Item Коефіцієнт чутливості за швидкістю поляризованого електродвигуна(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Харчишин, Б. М.Наведено результати дослідження коефіцієнта чутливості за швидкістю магніто-електричного перетворювача поляризованого типу за допомогою математичної моделі розрахунку його магнітного стану. The results of the angular speed sensitivity research of electromagnetic polarized transformer are provided calculated with the help of the mathematical model of its magnetic state.Item Розрахунок рівноважниковим методом перехідних процесів у колі другого порядку при періодичній складеній напрузі живлення(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Фільц, Р. В.; Лябук, М. Н.Показано застосовування рівноважникового методу розв’язування лінійних інтегральних рівнянь з постійними коефіцієнтами до розрахунку усталених і перехідних процесів у лінійних електричних колах другого порядку за періодичної складеної напруги чи живлення. Analytical method of calculating steady states and transients in linear circuits with periodical inputs has been developed. The method is based on using integral equations and on description of functions by the terms of equivalents.Item Вплив геометрії магнітного шунта на перехідні процеси в асинхронному двигуні з екранованими полюсами(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Гавдьо, І. Р.; Гладкий, В. М.; Маляр, В. С.Розглянуто питання впливу геометрії магнітного шунта на перехідні процеси в асинхронному двигуні з екранованими полюсами на підставі використання математичної моделі двигуна, в якій магнітопровід поданий розгалуженою заступною схемою. The influence of magnetic shunt geometry of shaded-pole induction motor on transient processes has been considered. The motor magnetic circuit is presented by the ramified equivalent circuit.Item Аварійні режими в енергоблоці зі статичною системою самозбудження синхронного генератора(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Куцик, А. С.Проаналізовано аварійні режими коротких замикань на виході генератора та несправностей в статичній системі самозбуждення генератора енергоблока електростанції. Результати досліджень отримано методами математичного моделювання, а також експериментально з використанням реальної системи збудження, під’єднаної до комп’ютерної моделі силової частини генераторної установки, яка функціонує в реальному часі. The emergency regimes of short circuit on the synchronous generator’s output and of the disrepair in the semiconductor excitation systems of the power plant’s generator have been analyzed. The research results have been obtained by mathematical modeling method and, also, with the use of the physical excitation systems connected to the real-time computer model of the power scheme of generator plant.Item Особливості вибору силових фільтрів для систем електропостачання змінних нелінійних навантажень(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Варецький, Ю. О.; Наконечний, Т. І.Розглянуто особливості вибору фільтро-компенсувальних пристроїв у системах електропостачання змінних нелінійних навантажень на прикладі системи електро- постачання з частотно-регульованими електроприводами. Обґрунтовано необхідність врахування можливих відхилень параметрів фільтрів від номінальних під час проектування та вибору фільтро-компенсувальних пристроїв. The paper describes the peculiarities of multiply filters and capacitor selecting procedure for industrial power systems supplying nonlinear time-varying loads by example of power system consisting of variable speed drives. Necessity of considering possible variation of filter parameters at the time of design of multiply filters is shown.Item Математичні та структурні моделі асинхронних двигунів, побудованих на основі однофазних заступних схем(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Костинюк, Л. Д.; Мороз, В. І.Розглянуто математичні та структурні моделі асинхронних двигунів, які побудовані на підставі Г- і Т-подібних однофазних заступних схем. Виконано порівняння з моделлю асинхронного двигуна у фазних координатах. The mathematical and structure models of asynchronous machines based on the Г- and T-like one-phase equivalent circuits are described in this article. The model was compared with the model based on the Park equations.Item Математична модель асинхронізованого турбогенератора у фазних координатах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Міняйло, О. С.; Маврін, О. І.; Покровський, К. Б.; Чабан, А. В.Побудовано математичну модель асинхронізованого турбогенератора з розподіленими параметрами у фазних координатах. The mathematical model of asynchronized turbogenerator is in-process developed with the up-diffused parameters in phaze coordinates.Item Тепловий насос як елемент енергозбереження(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Яковчук, П. Є.; Цяпа, В. Б.; Комаров, В. І.; Крохмальний, Б. І.Проаналізовано ефективність роботи теплових насосів з приводами різного типу і за різних галузей застосування. Показано високу ефективність збереження первинних енергоносіїв для виконання завдань опалення та гарячого водопостачання під час застосування теплових насосів. Максимальний економічний ефект спостерігається використання у разі привід для теплового насоса поршневого газового двигуна. Efficiency of work of heat-pumps is analyzed with the occasions of different type and at different industries of application. High efficiency of maintenances of primary power mediums is rotined for the performance of objectives of heating and hot water-supply at application of heat-pumps. a maximal economic effect takes place at the use in the internalss of electromechanic for the heat-pump of gas reciprocator.Item Автоматизована система диспетчерського керування електропостачанням районних електромереж(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Євтух, П.; Оробчук, Б.; Рафалюк, О.Розглянуто особливості побудови автоматизованої системи диспетчерського керування районом електромереж (АСДК РЕМ), її функціональні можливості та обладнання. Така система дає змогу побудувати автоматизовану систему контролю i керування в системах електропостачання. Наведено технічні параметри цієї системи. The features of construction of the automated system of controller’s management of the electric systems a district are considered, it functional possibilities and equipments. Such system enables to build the automated checking and management in the systems of electrosupply system. The technical parameters of this system are resulted.Item Вибір параметрів регулятора швидкості системи електропривода для навантаження з кривошипно-шатунним механізмом(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Карплюк, Б. Л.; Карплюк, Л. Ф.; Панченко, Б. Я.Проаналізовано роботу системи керування частотно-керованим електроприводом кривошипно-шатунного механізму. Розроблено методику налаштування контуру регулювання швидкості. Результати досліджень можна використовувати під час розроблення нових систем електроприводів. The control system of electric drives with Crankshaft mechanism load has been analyzed. Method of tuning speed feedback adjusting was developed. The result can be used for the designing new systems of electric drives.