Інформатизація вищого навчального закладу. – 2012. – № 731
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15052
Вісник Національного університету «Львівська політехніка»
У віснику відображено результати теоретичних досліджень у галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та комп’ютерних технологій в освіті, інформатиці, педагогіці.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 731 : Інформатизація вищого навчального закладу / відповідальний редактор Д. В. Федасюк. – 95 с. : іл. – Бібліографія в кінці статей.
Browse
Item Вимоги до сучасних електронних навчальних видань і можливості їх реалізації у середовищі Adobe Captivate(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Анохін, В. М.Наведено вимоги до сучасних електронних навчальних видань (ЕНВ). Класифіковано типи навчальних матеріалів в електронних навчальних виданнях. Наведено рекомендації із створення ЕНВ, які автор використав для розроблення навчально-методичного комплексу за допомогою середовища Adobe Captivate. There are the requirements for modern electronic training edition (ETE) in the work. There is the classification of types of ETE training materials in the work. The recommendations for the creation of ETE were performed, which the author has embodied to training method complex by means of Adobe Captivate environment.Item Інноваційні інформаційні технології у навчанні математичних дисциплін(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Триус, Ю. В.Розглянуто питання, пов’язані з використанням інноваційних інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін, зокрема вільно поширюваних web-орієнтованих систем комп’ютерної математики і технологій мобільного навчання математики. Considered issues related to the use of innovative information technology in learning mathematics, particularly open source web-oriented computer systems and mobile technology learning mathematics.Item Концепція створення веб-сайта Національного університету “Львівська політехніка”(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Березко, О. Л.; Пелещишин, А. М.; Жежнич, П. І.Розглянуто концепцію створення та розвитку офіційного комплексного веб-сайта Львівської політехніки як засобу подання сучасного університету у глобальному інформаційному середовищі. In this paper we consider the main points of Lviv Polytechnic National University website development conception as the means of modern university positioning in the global information environment.Item Оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю під час комп’ютерного тестування(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Шкіль, О. С.; Кучеренко, Д. Ю.Розглянуто питання перевірки ІКТ-компетентності претендентів під час вступу до магістратури (аспірантури). Як тестові завдання під час комп’ютерного тестування запропоновано використовувати завдання з розгорнутою відповіддю. Оцінювання виконання таких завдань грунтується на експертному оцінюванні за обраними критеріями з використанням правил та процедур нечіткої логіки. Запропоновано методику складання продукційних правил нечіткого виводу. Розроблено інструментальні засоби експертного оцінювання та порівняно результати їх роботи з наявними системами нечіткого виведення.Item Принципи і прийоми розроблення навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Носенко, Е. Л.; Салюк, М. А.Розглянуто принципи, за якими доцільно розробляти навчальні матеріали із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій: 1) урахування закономірностей збереження інформації у семантичній пам’яті людини; 2) спирання на множинність форм репрезентації інформації у свідомості; 3) орієнтація на майбутню реальну професійну діяльність під час моделювання бази виконавчих знань. The paper presents the description of the principles to be accounted for when designing teaching materials for the computer-assisted instruction:1) considering the regularities of the semantic human memory related to the information retention; 2) accounting for the multiple forms of mental representation of knowledge; 3) using professionally–oriented cases for developing executive knowledge.Item Використання програми VISIO для виконання компонувальних креслень(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Лудин, А. М.Розглянуто використання програми VISIO для виконання компонувальних креслень. Аpplication of Microsoft Visio program for the implementation of the arrangement drawing.Item Методологія створення інноваційних технологій навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.; Храпач, І. М.Викладено та проаналізовано методи створення і концепції впровадження інноваційних комп'ютерних технологій навчання, зокрема відео- та аудіозасобів навчання та навчально-наочних посібників з електротехнічних дисциплін, які інтегрують різноманітні форми представлення та опрацювання навчального матеріалу. На основі сучасних комп'ютерних технологій і ліцензованого програмного забезпечення показано методи динамічної візуалізації процесів в електричних колах у дво- та тривимірних просторах. Розроблено організаційну структуру електронних засобів навчання, які максимально забезпечують сприйняття студентами навчальної інформації. Creating methods and innovational studying computer technologies implementation conception such as video- and audio tool and electrical studying visual manual which integrates different studying material representation and treating forms are introduced. Dynamic process visualization methods in electrical devices and circuits in double and triple space are shown based on modern computer technologies and licensed software. Оrganization structure of electronic tutorials which maximally provide student’s studying information perception channels and give an opportunity to control it’s assimilation operatively.Item Створення навчально-тренінгового комплексу “Віртуальне підприємство” в Полтавському університеті економіки і торгівлі(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Рогоза, М. Є.; Івченко, Є. І.; Божко, В. І.Розглянуто передумови створення віртуальних підприємств у ВНЗ економічного профілю, їх типовий функціонал. Запропоновано шляхи реалізації програми створення навчально-тренінгового комплексу Віртуальне підприємство” ВНЗ Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”. The present work demonstrates the prerequisites to create virtual enterprises in higher education in economics, their typical features. Preasently implementation of the program a program of creating educational and training complex “Virtual Enterprise” university Ukoopspilka “Poltava University of Economics and Trade."Item Використання віртуального навчального середовища Львівської політехніки для організації дистанційного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Федасюк, Д. В.; Озірковський, Л. Д.Наведено структуру системи для технічної підтримки дистанційної форми навчання в Національному університеті “Львівська політехніка”. Показано можливість розширення інтерактивних можливостей Віртуального навчального середовища Львівської політехніки. In the article the structure of designed system to support distance learning at the Lviv National Polytechnic University is presented. The possibility of expanding interactive features of Virtual learning environment of Lviv Polytechnic is shown.Item Можливості аналізу та підвищення якості тестових завдань з використанням системи управління навчанням Moodle(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Біленька, О. Б.Описано, як за допомогою вбудованих засобів для автоматизації обчислень статистичних показників за результатами виконання тестових завдань можливо контролювати та об’єктивно оцінювати якість тестів. Control and objective estimation of a test’ quality are possibly carry out wih help of build-in means for statistic indeces calculation by executive results of the test tasks.Item Засоби для дистанційного вивчення теоретичних основ синхронної цифрової технології передавання інформації у ВНС ЛП(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Колодій, Р. С.Описано можливості віртуального навчального тренажера для вивчення теоретичних та технологічних аспектів синхронної цифрової технології (Synchronous Digital Hierarchy – SDH). Проаналізовано доцільність використання віртуального тренажера при вивченні дисципліни “Канали та системи передавання інформації” для студентів напряму підготовки “Телекомунікації” та запропоновано метод тестового контролю щодо вивченого матеріалу відповідно до рекомендацій нормативних документів Львівської політехніки [1]. In this work describes the features of virtual training simulator for the study of theoretical and technological aspects of synchronous digital technology (Synchronous Digital Hierarchy – SDH). Analyzed the feasibility of using virtual simulator in the study subjects “channels and the transmission of information” for students in training “Telecommunications” and test control of learning material according to the recommendations of the regulations of the Lviv Polytechnic.Item Титульний аркуш до Вісника "Інформатизація вищого навчального закладу" № 731(Видавництво Львівської політехніки, 2012)Item Розроблення тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бущак, Г. А.Тестування має низку важливих переваг. Ці переваги існують лише у разі дотримання технології розроблення тестів. Підсумкове тестування сприяє повнішій і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дає змогу удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання. Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.Item Зміст до Вісника "Інформатизація вищого навчального закладу" № 731(Видавництво Львівської політехніки, 2012)Item Концептуальні засади та архітектура бази даних “Навчальні плани”(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Коруд, О. Я.; Павликевич, М. Й.; Хвищун, Л. Ф.Запропоновано концептуальні засади та проаналізовано особливості архітектури бази даних “Навчальні плани”, призначеної для автоматизації планування та управління навчальним процесом у великому багатопрофільному університеті. This article presents conceptual framework and features of architecture of the database “Curriculum”, which is designed to automate planning and management of educational process in large university with many profile.Item Статистичний аналіз тестових завдань із застосуванням сучасних математичних моделей(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Алєксєєва, І. В.; Гайдей, В. О.; Диховичний, О. О.; Коновалова, Н. Р.; Федорова, Л. Б.Проінформовано про особливості застосування сучасних математичних моделей тестів Мастерса та Андерсена до аналізу якості тестових завдань комплекту дистанційної освіти “Вища математика”, розробленого в НТУУ “КПІ”. Наведено методики оцінювання латентних параметрів за відповідними моделями. The present paper informs about features of application Masters and Andersen models to the Item Analysis for outlined web-based courses “Higher mathematics” made in NTUU “KPI”. Methodics of estimating latent parameters are given.Item Система рекомендації літератури – новий веб-сервіс бібліотеки(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Андрухів, А. І.; Тарасов, Д. О.Запропоновано схему побудови модуля рекомендації літератури під час роботи з електронним каталогом. The article suggested the literature recommendations module working with WEB-OPAC.Item Проведення аудиторних занять з використанням віртуального навчального середовища Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чайківський, Т. В.Описано методику проведення аудиторних занять всіх типів з використанням засобів інформаційної системи “Віртуального навчального середовища Львівської політехніки”. Основну увагу приділено викладанню лекційного матеріалу. Method for all types of classroom training with the use of LMS ‘Lviv Polytechnic Virtual Learning Environment’ was described. Special attention is paid to teaching lectures.Item Інформаційна система “Logit” – інструмент підтримки тестового контролю знань(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дубан, Р.; Шелевицький, І.Наведено інформаційну систему “Logit”, яка розроблена для забезпечення підтримки тестового контролю знань на всіх стадіях його життєвого циклу. У представленій інформаційній системі використовуються авторські сплайн-моделі для побудови профілів складності питань та рівня знань. This paper describes an nformation system “Logit”, which is designed to support test control of knowledge in all stages of its life cycle. This information system use authors spline-model to build profiles of the issues and the level of knowledge.