Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №767

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22784

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 767 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 395 с. : іл. – Бібліографія в кінці розділів.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Навчання студентів-економістів англійському діалогічному мовленню
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Орищин, І. С.; Цубова, О. Л.
    Розглянуто проблему формування навичок англійського діалогічного мовлення студентів-економістів. Рекомендуються методи формування навичок. Вказано на роль ділових ігр у навчанні діалогічного мовлення. In the article, the authors consider the problem of formation of English oral communication skills of students and try to solve it. The methods of forming skills are recommended. The role of role-plays in teaching oral communication is indicated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структурування змісту навчальних дисциплін як важлива передумова для підвищення якості підготовки фахівців
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Дольнікова, Л. В.; Цубова, О. Л.
    Розглядаються питання дидактичних підходів до структурування змісту навчальної дисципліни, акцентується увага на методологічних принципах відбору змісту навчальної дисципліни, а також наведено приклади відбору змістових елементів навчальної дисципліни на основі її логічної структури. The article deals with the didactic approaches to structuring of the content of academic subject, focuses on the methodological principles of selecting the content of the academic subject and also provides with examples of the selection of the content of academic subjects that are based on its logical structure.