Електроенергетичні та електромеханічні системи. – 2018. – №900

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44070

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, співробітників і студентів Національного університету “Львівська політехніка” та інших ВНЗ і організацій України. Для наукових співробітників та інженерів, які спеціалізуються в галузі електро- енергетики і електромеханіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 900. – 96 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи

Зміст


1
3
10
15
21
28
36
47
52
57
67
72
77
85
94

Content


1
3
10
15
21
28
36
47
52
57
67
72
77
85
94

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Енергоефективне пряме керування моментом у двозонному електроприводі електромобіля на базі синхронної машини з постійними магнітами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Щур, І. З.; Білецький, Ю. О.; Національний університет «Львівська політехніка»
    Розроблено систему керування електроприводом електромобіля за стратегією прямого керування моментом синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ). З метою забезпечення енергетичної ефективності у першій зоні регулювання кутової швидкості завдання на потокозчеплення якоря формується залежно від поточного значення електромагнітного моменту машини. Для регулювання швидкості у другій зоні запропоновано просту методику визначення кутової швидкості переходу в цю зону залежно від поточного значення моменту та величини бортової напруги електромобіля. Проведене комп’ютерне симулювання показало ефективність запропонованого рішення та високу динаміку розробленої системи керування електроприводом електромобіля.