Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2012 р .

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18712

Матеріали 4-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали 4-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 218 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-аналітична система “Електронний кампус НТУУ “КПІ”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Габзовська, Ольга; Ромашкевич, Яна; Мелкумян, Катерина; Савицький, Артем
    У статті запропоноване використання комплексного підходу до планування та забезпечення навчального процесу вищого навчального закладу, визначене поняття системи контролю та обліку методичної роботи підрозділів, представлена структура системного середовища. Авторами здійснений опис технології роботи із електронним інформаційно-методичним забезпеченням навчального процесу системи «Електронний кампус», що впроваджена в НТУУ «КПІ». In the article the use of the planning and providing complex approach for higher educational establishment educational process is offered, the checking and account of subsections methodical work system notion is defined, the structure of system environment is presented. The «Electronic campus» system, which is inculcated in NTUU «KPI», technology of work with electronic informatively methodical providing of educational process description is realized by the authers.