Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2012 р .

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18712

Матеріали 4-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали 4-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 218 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 52
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміст до “Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012)
  • Thumbnail Image
    Item
  • Thumbnail Image
    Item
    Виявлення досвіду споживачів освітніх послуг Національного університету "Львівська політехніка" на веб-форумах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Тимовчак-Максимець, Оксана
    У статті описується підхід до виявлення споживацького досвіду на веб-форумах на основі маркерів досвіду. Побудовано формальні конструкції для виявлення мовної реалізації споживацького досвіду у текстах на веб-форумах. Описується підхід до формування переліку маркерів споживацького досвіду щодо освітніх послуг НУ "Львівська політехніка". The paper presents an approach to identifying consumer experiences on web forums based on experience markers. Formal structures for identifying consumer experience realized by language means in texts on web forums are developed. An approach to forming a list of consumer experience markers concerning educational services of Lviv Polytechnic National University is discussed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Адміністративно-організаційні аспекти використання онлайн спільнот у навчальному процесі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Пелещишин, Андрій; Новгородська, Людмила
    В роботі наведені основні адміністративно-організаційні аспекти комунікативної діяльності учасників навчального процесу у віртуальних спільнотах. The paper deals with main administrative and organization aspects of communicative activity of educational process participants in virtual communities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Мобільні системи комп’ютерної математики та динамічної геометрії у навчанні математичних дисциплін
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Володимир, Глущенко
    У роботі розглядаються питання, пов’язані з використанням інноваційних інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін, зокрема системи динамічної геометрії і технологій мобільного навчання математики. The paper addresses issues associated with the use of innovative information technology in teaching mathematics courses, including systems of dynamical geometry and mobile technologies learning mathematics.
  • Thumbnail Image
    Item
    Автоматизована система аналізу результатів електронного тестування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Диховичний, Олександр; Дудко, Анна; Філіппова, Галина
    У праці проінформовано про розробку в НТУУ «КПІ» автоматизованої системи статистичного аналізу результатів електронного тестування на основі як класичних статистичних методів, так і сучасних математичних моделей тестів. The present paper informs about development of computer-based statistical analysis system of results of online testing. This system is based on classic statistical methods and modern mathematical model of tests.
  • Thumbnail Image
    Item
    Статистичний аналіз системи тестових завдання для поточного контролю навчальної діяльності студентів при вивченні курсу фізики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Подласов, Сергій
    В роботі представлені результати статистичного аналізу результатів поточного контролю навчальних осягнень студентів на основі Item Response Theory. Одержані результати використані для удосконалення системи тестових завдань. The Item Response Theory was used for statistical analysis of tests results of current control of the students knowledge and for improvment of the system of test tasks.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологія редагування параметрів тестових завдань в форматі Мoodle ХМL
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Міюшкович, Євген; Міюшкович, Юлія
    Розглянуто методологію редагування тестових завдань за допомогою параметрів тегів Moodle XML. The work demonstrates methodology of tests editing with the Moodle XML tag options.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз надійності тестів в комп'ютерній системі тестування знань
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Шкіль, Олександр; Коротких, Дмитро
    Розглянуто питання аналізу надійності тестів з використанням коефіцієнту α–Кронбаха для розріджених матриць результатів тестування. Запропоновано метод доповнення розріджених матриць та методика розрахунку статистичних показників з використанням табличного процесора Microsoft Excel. The question of the tests security analysis with the use of the α-Cronbach coefficient for the disperse matrix of the testing results is considered. The method of the disperse matrix addition and method of the statistical indexes calculation with the use of the tabular processor Microsoft Excel are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методи та засоби пошуку протиріч у записах бібліографічної бази даних
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Ярмолюк, Руслан
    У роботі піднімається актуальна проблема якості даних у бібліографічних базах даних (ББД) електронних каталогів бібліотек. Запропоновано підходи до пошуку логічних помилок та протиріч у записах ББД. The paper raised urgent problem of data quality in bibliographic databases (BDB) electronic library catalogs. Approaches to finding logical errors and contradictions in the records BBD.