Mathematical Modeling And Computing
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25918
Browse
Item Zealots’ effect on opinion dynamics in complex networks(Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Моейніфар, В.; Гюндюк, С.; Moeinifar, V.; Gündüç, S.; Університет Анкари; Ankara UniversityУ цій статті вивчається вплив фанатиків на соціальні мережі. Розглядувана соціальна мережа заснована на безмасштабних мережах із використанням методу Барабаші– Альберта та випадкових мереж із використанням методу Ердос–Рені. Використовувалася попередньо вивчена модифікована модель виборця, яка включає фанатиків —людей, які ніколи не змінюють своєї думки. Вибрано видатних особистостей (тобто хабів) як фанатиків. Таким чином, спочатку вибрано за фанатиків важливих людей із високим ступенем (хабів); пізніше — людей із високим ступенем близькості. А потім проаналізовано час досягнення консенсусу у випадку, коли фанатики вибираються як неважливі особистості та порівняно результати усіх випадків. Виявлено, що час для досягнення консенсусу в соціальних мережах однаковий для різної кількості фанатиків, але з однаковим ступенем зараженості фанатизмом. Наприклад, ефект одного фанатика зі ступенем 64 збігається з ефектом 8 фанатиків зі ступенем 8.