Теорія і практика будівництва

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 22
  • Thumbnail Image
    Item
    Обвалення залізобетонної балки покриття промислової будівлі, його причини та експлуатаційний стан і умови безпечної експлуатації решти балок покриття
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Шуляр, Р. А.; Кваша, В. Г.; Shulyar, R.; Kvasha, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Представлено результати обстеження збірної залізобетонної балки покриття промислової будівлі після її руйнування з обваленням внаслідок розриву арматурних стержнів пакету поздовжньої робочої арматури в кількості 2Ø20+1Ø32 ст. 5 (А300С). Встановлено, що причиною розриву пакету арматури могло бути неякісне стикування в прольоті арматурного стержня робочої арматури Ø32 мм і його розриву або під час виготовлення зварного арматурного каркасу, або на початковій стадії експлуатації балки під дією експлуатаційного навантаження, значно більшого від прийнятого в проекті. Встановлено, що нерозірваної арматури 2Ø20 виявилось недостатньо для забезпечення несучої здатності балки за фактичних навантажень від покрівлі. Тому подальше її розривання стало причиною фізичного руйнування балки. Запропоновано два варіанти підсилення балок-застосування шпренгельних затяжок (для балок БО) і влаштування в середньому прольоті додаткової пружної опори, підтриманої трикутною шпренгельною системою (для балок БД).
  • Thumbnail Image
    Item
    Технічні рішення реконструкції моста із збірними залізобетонними попередньо напруженими прольотними будовами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Котенко, В. Т.
    Описані конструктивні рішення наявного моста та варіанти проектних рішень його реконструкції з розширенням мостового полотна монолітною або збірно-моно- літною залізобетонною накладною плитою та підсиленням балок зміною їх статичної схеми з розрізної на багатопрольотну нерозрізну. Наявна прольотна будова залізобетонна, балкова перехресно-ребриста, розрізна за схемою 10×16,8 м з габаритом Г-7+2×0,9 м збудована в 1960–1961 рр. як об’єкт експериментального будівництва з попередньо напружених балок, розроблених в Укрдортранс НДІ (тепер ДерждорНДІ). Реконструкція прольотної будови передбачала її розширення до габариту Г- 10+2×1,0 м (Г-9+2×1,0 м) та підсилення балок на сприйняття нормованих тимчасових навантажень А15 і НК-100. Розглянути два варіанти розширення габариту прольотної будови. Перший – монолітною залізобетонною накладною плитою з одночасним підсиленням балок влаштуванням з обох зовнішніх сторін добетонованих контурних ребер і зміною статичної схеми з розрізної на нерозрізну. Другий варіант передбачав розширення прольотної будови збірно-монолітною накладною плитою з заміною крайніх, найбільш ушкоджених наявних балок новими збірними балками з односторонніми консольними звісами полиці та одночасною зміною статичної схеми залишених балок з розрізної на нерозрізну. The existing bridge designs and variations of design decisions reconstruction of the bridge expansion monolithic or precast-monolithic concrete slab and enhancement bill beams change their static circuit with a split on a continuous are described. The existing span structure reinforced concrete, ribbed beam cross-cutting scheme 10 × 16,8 m clearance Г-7 + 2 × 0,9 m was built in 1960–64 years as a pilot facility construction of prestressed beams by Ukrdortrans NDI (now DerzhdorNDI). Reconstruction span structure included its extension to clearance Г -10 + 2 × 1,0 m (Г -9 + 2 × 1,0 m) and reinforcement bars on the perception of the normative temporal loads A15 and HK-100. Consider two options for expanding dimensions span structure monolithic concrete slab while strengthening beams, arranging on both sides external contour edges and changing from static circuit on a continuous split. The second option involved the extension span structure prefabricated monolithic slab with extreme replacing most existing damaged beams with new sided console racks and simultaneous change of the static scheme of girders substituted on a continuous split.
  • Thumbnail Image
    Item
    Strength and deformabilityof normal cross sections of reinforced concrete beams, reinforced in the tension areawith additional sheet reinforcementwithout the bond
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Kramarchuk, A. P.; Ilnytskyi, B. M.; Volynets, M. E.; Bobalo, T. V.
    The results of the experimental research of the strength and deformability of normal cross sections of reinforced concrete beams reinforced in tension area with additional sheet reinforcement without the bond.Наведено результати експериментальних досліджень міцності та деформативності нормальних перерізів залізобетонних балок, підсилених у розтягнутій зоні додатковою листовою арматурою без зчеплення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування розрахунку за деформаційним методом при плануванні досліджень стиснено-зігнутих елементів, підсилених залізобетонною обоймою
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Країнський, П. І.; Хміль, Р. Є.; Бліхарський, З. Я.
    Наведено методику розрахунку залізобетонних стиснено-зігнутих елементів прямокутного перерізу, підсилених залізобетонною обоймою. Методика розроблена за чинними нормами з проектування залізобетонних конструкцій. In the article the design method of rectangular eccentrically loaded reinforced concrete elements, strengthened by reinforced concrete jacket, is offered. The design method is developed based on current standards for reinforced concrete structures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Міцність та деформативність залізобетонних колон підсилених вуглецевою стрічкою
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Бліхарський, Я. З.; Хміль, Р. Є.
    Досліджено ефективність підсилення залізобетонних колон вуглецевою стрічкою Sika Carbodur. The paper is devoted to the investigation of efficiency of reinforced concrete column strengthening using pultruded carbon fiber plates.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження деформативності залізобетонних балок, підсилених під навантаженням композитною системою Sika Carbodur
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мельник, І. В.; Добрянський, Р. З.; Давидовський, Н. Б.; Крет, В. О.
    Подано результати випробувань навантаження залізобетонних балок, підсилених композитними стрічками Sika Carbodur за різних рівнів попереднього завантаження. The results of load tests of reinforced concrete beams, reinforced composite tapes Sika Carbodur at differentlevels of preloading.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експлуатаційний стан та способи підсилення замонолічених стиків плити мостового полотна збірних залізобетонних бездіафрагмових пролітних будов
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Тузяк, А. А.
    Описано конструкцію, експлуатаційний стан та способи підсилення поздовжніх замоно-лічених стиків між балками збірних залізобетонних бездіафрагмових пролітних будов. The design, operational status and methods of longitudinal reinforcement monolithic joints between precast concrete beams without diaphragm span structures are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичне визначення міцності залізобетонних балок, підсилених залізобетонною обоймою за дії навантаження за інженерною методикою
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дубіжанський, Д. І.; Хміль, Р. Є.; Бліхарський, З. Я.
    Наведено результати досліджень згинальних залізобетонних елементів, підсилених за дії навантаження залізобетонною обоймою. На підставі отриманих результатів проведено порівняння експериментальних та теоретичних величин несучої здатності балок. Розраховано коефіцієнти використання міцності матеріалів обойми. The results of researches of bending reinforce-concrete elements, increased at the action of loading by reinforce-concrete holder are pres ented. On the basis of the obtained results was made comparison of experimental and theoretical value of the load-carrying capacity of beams. Desighned coefficients of the use of materials strength of the holder.
  • Thumbnail Image
    Item
    Міцність залізобетонних балок, підсилених під навантаженням системою Ruredil X Mesh Gold
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Йовчик, О. Д.; Країнський, П. І.; Вашкевич, Р. В.; Хміль, Р. Є.; Бліхарський, З. Я.
    Досліджено вплив рівня початкового навантаження на ефективність підсилення залізобетонних балок системою Ruredil X Mesh Gold. This paper is devoted to investigate influence of the initial loading level on efficiency of strengthening of reinforced concrete beams, using system Ruredil X Mesh Gold .
  • Thumbnail Image
    Item
    Розрахунок регулювання зусиль у процесі підсилення стиснутих елементів сталевих каркасів
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Більський, М. Р.; Кінаш, Р. І.
    Наведено результати досліджень процесу підсилення елементів сталевих каркасів, способи регулювання зусиль під навантаженням. Описано комбінований метод такого регулювання. Показано, що розрахунок раціонального значення регулюючого попереднього напруження визначається відносно найменшого значення критичної сили. In the article here are stated the results of steel rolles of building work research under loading, and stress regulation metods. The combined regulation metod of such regulation is dscribed.It is shown that rational value for preliminary regulative stressing defind acordingly to the least value of critical force.