Динаміка, міцність та проектування машин і приладів
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Browse
29 results
Search Results
Item Коливання стрічки при швидкостях, наближених до критичної(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кузьо, І. В.; Яковенко, М. Г.; Національний університет “Львівська політехніка”На основі амплітудно-частотних (АЧХ) і фазово-частотних (ФЧХ) характеристик проаналізовано стаціонарні поздовжні коливання стрічки, вплив контактної зони і поведінку пружного матеріалу стрічки при швидкостях, що наближаються до критичної.Item Аналіз і вдосконалення конструкцій віброзахисних пристроїв(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кузьо, І. В.; Онищенко, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Описано, проаналізовано та класифіковано конструкції віброзахисних пристроїв, що використовуються в техніці, накреслено подальші напрями досліджень.Item До визначення затримок автобусів на маршрутах(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Форнальчик, Є. Ю.; Кузьо, І. В.; Гілевич, В. В.; Fornalchyk, Ye.; Kuzio, I.; Hilevych, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Аналізом розподілу тривалості рейсів автобусів на міських маршрутах встановлено відхилення від графіків руху, вказаних у паспортах маршрутів. Запропоновано затримки на маршрутах (на прикладі проїзду регульованих перехресть) визначати, на відміну від загальноприйнятих підходів, окремо для міжпікових та пікових періодів їх роботи, що дасть змогу адекватніше розробляти графіки руху.Item Синтез геометричних параметрів та аналіз кінематики пантографного механізму крокування мобільної роботомеханічної системи(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Корендій, В. М.; Кузьо, І. В.; Korendiy, V. M.; Kuzio, I. V.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто перспективи використання крокуючих рушіїв у мобільних роботомеханічних системах. Проаналізовано конструктивніх і функціональні особливості пантографних механізмів крокування та визначено шляхи підвищення їхньої експлуатаційної ефективності. Розглянуто питання кінематики пантографного механізму та виведено рівняння руху опорної стопи. Синтезовано геометричні параметри механізму крокування з метою забезпечення заданої траєкторії руху опорної стопи. Проведено оптимізацію отриманих геометричних параметрів за критеріями стабілізації горизонтальної швидкості стопи у фазі контакту з опорною поверхнею та максимізації довжини кроку відносно довжин ланок механізму. Розглянуто результати кінематичного аналізу руху опорної стопи та обґрунтовано перспективи подальших досліджень за цією тематикою.Item Забезпечення працездатності механічної системи з трьома ступенями вільності за результатами її імітаційного моделювання(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Гурський, В. М.; Кузьо, І. В.; Gursky, V.; Kuzio, I.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено кінематичні характеристики механічної системи зі тьрома ступенями вільності на основі імітаційного моделювання динаміки руху. Враховано під час моделювання дійсні масово-інерційні характеристики атракціону та тертя в шарнірах. Встановлено динамічні особливості функціонування атракціону за умови реалізації постійної номінальної швидкості обертання привідного кільця та крутного моменту. Задовільна робота атракціону можлива за умови підтримки відповідної швидкості обертання привідного кільця та за використання обгінної муфти. Визначено рушійні характеристики приводу та технічні параметри обгінної муфти для забезпечення відповідних кінематичних характеристик.Item Спеціальні Ateb-функції в задачах оптимізаії керованих рухів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Кузьо, І. В.; Смерека, І. П.; Зінько, Я. А.На основі гіперболічних Ateb-функцій запропоновано методику розв’язання задач оптимального керування рухом матеріальних об’єктів при дії на них суттєво нелінійного лобового опору. Розглянуто приклад оптимального розгону матеріального об’єкта. On the basis of the methods of hyperbolic Ateb-functions the ways of solving the problems of optimal motion directing of material objects influenced by some essentiallynon-linear front resistance have been suggested. An example of optimal starting point of same material objects has been shown.Item Контроль і вимірювання деформацій і навантажень на опори обертових агрегатів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кузьо, І. В.; Зубрицький, А. В.Наведені результати експериментальних вимірювань деформацій та навантажень на опори обертових агрегатів, які є підтвердженням того, що при розрахунку на міцність їх треба вважати пружними. The result of experimental measuring of the stresses and deformations of the supports of rotating equipment are presented. Given results justify that the calculations of strength of the constructions must be realized in assumption of elasticity of named deformations.Item Контроль форми та положення поперечного перерізу і геометричної осі корпусів великогабаритних обертових агрегатів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кузьо, І. В.; Зінько, Я. А.; Смерека, І. П.Для підвищення ефективності діагностування наведені сучасні методи і засоби контролю форми і положення поперечного перерізу та геометричної осі великогабаритних обертових агрегатів неперервної дії. The up to-date methods and measures of control of the shape and position of the cross intersection and geometrical axis of the large scale rotating equipment of continuous are proposed in given report.Item Моделювання мікропрофілю дороги у задачах динаміки колісних машин(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Кузьо, І. В.; Залуцький, Ю. В.; Житенко, О. В.Запропоновано математичні моделі та програмне забезпечення для моделювання мікропрофілю дороги різних типів. Отримані значення висоти нерівностей мікропрофілю використовуються як вхідний сигнал під час дослідження коливальних процесів у колісних машинах. For modeling various types of road microprofile offered by mathematical models and software. The values of roughness height are used as input in the study of vibrational processes in wheel machines.Item Розрахунок багатопрогонової висотної конструкції на стійкість(2016) Кузьо, І. В.; Кунта, О. Є.Побудовано математичну модель напружено-деформованого стану та узагальнено алгоритм розрахунку багатопрогонової висотної конструкції на стійкість. Прийнято, що споруда защемлена в основі і додатково прикріплена на межах прогонів до стіни будівлі. На верхньому кінці висотна конструкція навантажена статичною осьовою силою. Момент інерції поперечного перерізу і поздовжня сила змінюються за ступінчастим законом по висоті. Розрахунок виконується з урахуванням податливості елементів кріпильних вузлів із застосуванням матричного методу початкових параметрів. Наводяться результати досліджень впливу висоти споруди, кількості і характеристик проміжних опор на критичне навантаження. The mathematical model of stress-strain state and generalized algorithm based on stability high-rise construction is built. The structure fixed at the base and attached to an additional runs within the wall of the building. At the upper end of the high-rise construction loaded static axial force. The moment of inertia of the cross-sectional and longitudinal strength changing by the law stepped in height. The calculation is performed with taking into account compliance of fastening element nodes, using the matrix method of initial parameters. The results of studies of the impact of high-rise construction, number and characteristics of intermediate supports a critical load are shown.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »