Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
10 results
Search Results
Item Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності підприємств радіотехнічної галузі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Ярмошук, Лідія; Національний університет “Львівська політехніка”Article is devoted to research of features of advertizing activity of the printing enterprise. The factors influencing the organization of advertizing activity of the enterprises are defined. The directions of increase of efficiency of advertizing activity of the enterprise are proved.Item Рекламно-інформаційне представлення діяльності ресторану Готельного комплексу «Жорж»(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Мина, Жанна; Васько, Анастасія; Національний університет “Львівська політехніка”This article describes the correct activity with advertising. It is represented of work in George Hotel. Described main tasks with which the company will provide itself with constant advertising.Item Представлення навчально-творчої діяльності освітніх закладів у мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Мина, Жанна; Гордійчук, ОксанаThe article is devoted to defining of the main point and the importance of positioning of comprehensive schools. Efficient ways of positioning at market of educational services with the help of Internet technologies are detected such as the creation of the school's official website, the use of social networks and blogs.Item Інформаційний кіоск як новий інструмент у рекламній діяльності компанії(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Вовк, Наталія; Гаргат, Олег; Керенович, ЛіліяThis article highlights the advantages and the technical characteristics of an informational kiosk as a new promotional tool in the promotional activities of companies, particularly in the company's activities «Freshpr», to establish effective communication with customers and consumers.Item Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Карапата, Марта; Волощак, Роксолана; Мина, ЖаннаIn theses considered an advertising as the main tool of marketing communicational politics, the problem of choosing the most effective advertising channels, planning stages of advertising within the enterprise. Analyzed, the conducting of competent, intensive and ongoing advertising that increased sales and the realization of goods or services and enhances the image of the company.Item Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності кондитерської компанії(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Ярка, Уляна; Занов’як, МаріяThis article considers the promotional activities of confectionery companies using Internet. Main internet-advertisement methods that confectionery companies use are given. The main advantages of creating a website for the company is described.Item Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності ПАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч"(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Бродюк, Марта; Кравець, РусланThis article considers the promotional activities of the "Svitoch" company over the Internet.Item Віртуальний туризм як інформаційно-рекламна діяльність туристичних фірм(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Миронюк, А. М.; Сєров, Ю. О.The article describes virtual tours as a method a travel company advertising. Google Street View as a tool for virtual representations of places of interest creation was described.Item Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Прокопович, Ірина; Химиця, НаталіяTo research the features advertising engineering enterprise. Determined the nature and characteristics of advertising engineering enterprise. Considered the possible directions of improving advertising engineering enterprise.Item Інформаційне забезпечення рекламної діяльності поліграфічного підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Цибран, Марта; Думанський, НесторArticle is devoted to research of features of advertizing activity of the printing enterprise. The factors influencing the organization of advertizing activity of the enterprises are defined. The directions of increase of efficiency of advertizing activity of the enterprise are proved.