Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 20
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові стратегії газопостачальних компаній
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Капелусь, І. В.; Брухаль, Б. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності та обґрунтовані маркетингові стратегії на перспективу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові дослідження формування споживчих переваг
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Акімова, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, подано характеристику діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносин
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядаються найважливіші складові обслуговування споживачів та типові критерії їх оцінки, визначаються основні вимоги до формування стандартів обслуговування споживачів, пропонуються методи аналізу та оцінки рівня обслуговування споживачів. The most important elements of process of service of the consumers and typical criteria of their estimation are considered, the basic requirements to formation of the standards of service of the consumers are defined, the methods of the analysis and estimation of a degree of service of the consumers are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Косар, Н. С.; Гап’як, Т. М.; Федунь, М. Р.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено передумови розвитку концепції екологічного маркетингу в Україні. Встановлено, що її розвиток повністю узгоджується з концепцією маркетингу цінності, у якій основний акцент робиться на орієнтацію на людину та її бажання. Детально проаналізовано такі напрями реалізації концепції екологічного маркетингу, як зменшення викидів у довкілля, розвиток нетрадиційної енергетики, збирання та переробка сміття, екологічно чиста продукція і упаковка, сільський зелений туризм на підставі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду. Подано пропозиції стосовно активізації просування екологічних продуктів в Україні через об’єднання зусиль суб’єктів господарювання та регіональних органів влади та управління.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові заходи щодо посилення конкурентих позицій енергопостачальної компанії
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Косар, Н. С.; Кухаренко, Ї. К.; Різенко, С. А.
    Проаналізовано конкурентне становище енергопостачальної компанії на роздрібному ринку електроенергії. Подані рекомендації щодо зниження роздрібних тарифів на електроенергію, організації комплексного обслуговування споживачів, посилення надійності електропостачання. The competition position of energy supplying company on retail market of electrical energy is analysed. The recommendations of decrease of retail tariffs on the electrical energy, organization of consumer complex service strengtheming of electrical energy supplying reliance are determined in this article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування логістичної системи комерційного банку
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Кубів, С. І.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
    Розглядаються особливості формування логістичної системи комерційних банків та підвищення рівня обслуговування клієнтів банківських установ. The features of formation of the logistic system of commercial banks and rise of level of maintenance of clients of bank institutions are considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Мороз, Л. А.; Косар, Н. С.; Різенко, С. А.
    Запропоновано класифікацію стратегічних рішень підприємств щодо встановлення цін на товари (послуги), подано рекомендації щодо використання окремих цінових стратегій. The classification of strategical enterprises decision about fixness of prices on goods (services) and recommendation about using of separate price strategies are proposed in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірми
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Косар, Н. С.; Понтус, В. В.; Огерчук, Ю. В.
    Проаналізована ефективність традиційних засобів реклами в умовах посилення конкуренції , розглянуто сучасні альтернативні підходи у сфері реклами, які базуються на використанні концепції “маркетингу вражень” і “ маркетингу за дозволом", в основі яких лежать емоційні мотиви. Визначені особливості їхнього впровадження у практику діяльності підприємств у розвинутих країнах світу, на території України та близького зарубіжжя. The efficiency of traditional ways of advertising in conditions of amplification of a competition is analysed, the modern alternative approaches in sphere of advertising are considered which are based on use of the concept «of impressions marketing» and «of marketing behind the sanction» in the chapter of which corner the emotional motives lay. The features of their introduction in practice of activity of the enterprises in the advanced countries of the world, in territory of Ukraine and near foreign countries are certain.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поглиблення енергетичної кризи як рушійна сила розвитку ринку енергозберігаючого інсталяційного устаткування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Косар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.
    Обґрунтовано доцільність використання нетрадиційної енергетики, енергозбереження та енегоефективності в Україні. Встановлено, що найвищий потенціал розвитку в Україні належить вітровій та сонячній енергії. Визначено, що у приватному секторі будівництва ситуація з переходом на енергозберігаючі технології поступово набуває стабільно зростаючої тенденції та істотно залежить від розвитку ринку первинної нерухомості. Тому у роботі встановлена залежність попиту на первинну нерухомість від величини середньомісячної заробітної плати. Проаналізовано досвід використання енергозберігаючого інсталяційного устаткування у світі та в Україні, доцільність запровадження з цією метою державної підтримки. Встановлено, що сьогодні ринок України не відчуває нестачі у постачальниках інсталяційного устаткування. Проте фінансово-економічна криза призвела до того, що попит на закордонну продукцію преміум та середнього класу в Україні істотно знизився на користь дешевшого сегменту. Визначено, що у межах просування енергозберігаючого устаткування виробники та посередники мають дати змогу клієнту зрозуміти те, що від його закупівлі він не лише заощадить власні кошти в перспективі, але і отримає екологічну та соціальну вигоди, оскільки розумне використання енергозберігаючої та екологічної продукції робить внесок у розвиток суспільства, вирішення проблеми світової енергетичної кризи та у сталий розвиток загалом. Такі ідеї повинні знайти відображення у активізації заходів паблісіті та соціальної реклами усіх ланок галузевого ланцюга. The necessity of the use of alternative energy, energy saving and energy efficiency in Ukraine is substantiated. The experience in using of the alternative energy sources in the world and Ukraine is studied. The wind and solar energy are established to have the highest development potential in Ukraine. The development of energy obtaining methods also needs the development of the equipment that will efficiently use generated energy and therefore increase the final outcome in the resource saving. In these days, due to the rapid development of technologies, a variety of solutions and equipment that can provide a powerful reducing energy consumption exist, which consequently leads to cost and resource savings. The equipment and materials for the heating systems, water supply, sewerage installation have great demand, because they are a mandatory attribute in the construction or reconstruction of industrial, residential, administrative and public buildings these days. The heat pumps are appropriate items in the area of alternative energy sources. The rationalization of retaining pump systems and controls regulates the ratio of energy and water consumption. Air heat pumps allow to achieve the maximum use of renewable energy while working with other heating equipment, such as boiler or collector. Solar collectors are used to support heating systems and hot water even at sub-zero temperatures. Highly efficient vacuum heat sink can receive energy from both direct and diffused solar radiation. In order to improve the efficiency of the heating system one should also optimize the performance of heating devices -radiators and hydraulic or electric warmed floor and walls by operation of thermostats. It is determined that the situation with the transition to energy saving technologies in the private construction sector becomes more stable growing trend and essentially depends on the development of primary real estate market. Therefore, the dependence in the demand for primary property values is of the average wage. The experience of the use of energy-saving equipment installation in the world and in Ukraine is analyzed, the appropriateness of introducing to this end the government support. It is established that modern Ukrainian market as no shortage of suppliers of equipment installation that is classically divided into foreign and domestic. However, the financial crisis has caused the demand for foreign products the premium and middle class in Ukraine decreased significantly in favor of cheaper segment. It is determined that within the promotion of energy-saving equipment manufacturers and intermediaries should provide the client with the understanding that from his purchase, one not only saves their own funds in the future, but gains environmental and social benefits, as the clever use of energy saving and environmental products contributes to development society, to address the global energy crisis and sustainable development in general. These ideas should be reflected in the intensification of publicity measures and social advertising of all levels of the industry chain.