Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Модернізація бізнес-освіти в Україні і оцінка якості підготовки фахівців
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, Л. А.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто проблеми і перспективи реформування вищої економічної освіти в Україні у напрямку входження до європейського освітянського простору, а також питання оцінки якості бізнес-освіти на різних рівнях: в системі державної акредитації, з позицій незалежної професійної експертизи і з боку бізнес-спільноти, яка висуває високі професійні вимоги до майбутніх фахівців з економіки і менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вартісні аспекти брендингу: проблеми і підходи
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Мороз, Л. А.; Лебідь, Т. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено основні групи чинників формування ринкової вартості підприємства та визначено роль маркетингу в процесі створення такої вартості Розглянуто дискусійні аспекти трактування понять “марочний капітал” та “вартість марки”. Проаналізовано підходи до оцінки ефективності управління брендом. Запропоновано набір якісних та кількісних показників для оцінки ефективності управління торговою маркою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мороз, Л. А.; Савченко, Ю. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено тенденції розвитку фармацевтичного ринку України, маркетингові стратегії вітчизняних лідерів цього ринку, які можуть ефективно використовувати і інші українські виробники фармацевтичної продукції у конкурентній боротьбі з іноземними компаніями. The tendencies of development of the pharmaceutical market of Ukraine are investigated. The author analyses the marketing strategies of the domestic leaders of this market, which can effectively use Ukrainian manufacturers of pharmaceutical production in competition with the foreign companies.