Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
2 results
Search Results
Item Від холодної логістики до ланцюгів холодних поставок(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Крикавський, Є. В.; Наконечна, Т. В.Окреслено контрверсії стосовно розвитку холодної логістики та специфіки ланцюга холодних поставок. Визначено актуальність впровадження передових технологій і об'єднання всіх учасників ланцюга холодних поставок, що дасть змогу забезпечити якісне виконання логістичних операцій в ланцюгу холодних поставок. Прийнято, що основною задачею ланцюга холодних поставок є збереження температурного режиму. Розглянуто види та призначення обладнання ланцюга холодних поставок, показано структуру ланцюга холодних поставок. Розроблено підходи щодо підвищення ефективності функціонування ланцюга холодних поставок. A number of questions concerning the development of cold logistics and the specificity of cold chain supply have been outlined. The topicality of implementation of advanced technologies and consolidation of all the members of cold chain supply which will allow to provide quality performance of logistical operations in cold chain supply has been defined. For investigation results it has been defined that the main problem of cold chain supply is the preservation of temperature condition. The aspects and functions of cold chain supply equipment and integrated cold chain supply have been examined. The approaches towards the increase of efficiency of cold chain supply functioning have been elaborated.Item Ресурсне забезпечення логістичного обслуговування споживача(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Наконечна, Т. В.Висвітлено поняття «логістичного обслуговування споживача», показано роль процесу обслуговування споживача в контексті підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства на ринку склопрозорих конструкцій, а також описано ресурси, які необхідні для забезпечення процесу якісного обслуговування споживача, показано проблеми, які необхідно вирішити підприємству для забезпечення оптимального процесу обслуговування споживача. The concept of «maintenance of user» is reflected, the role of process of maintenance of user is rotined in the context of increase of competitiveness of industrial enterprise at the market of constructions, and also resources which are needed for providing of process of high-quality maintenance of user are described, problems which must be decided an enterprise for providing of process of maintenance of user are rotined.