Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження особливостей і тенденцій розвитку вітчизняного ринку склопрозорих конструкцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Наконечна, Т. В.; Петецький, І.; Сопільник, Р. Л.; Саталкін, С. С.
    Досліджено особливості та тенденції розвитку ринку склопрозорих конструкцій. Проаналізовано основних виробників ринку, охарактеризовано структуру українського ринку за марками використовуваного ПВХ-профілю. Розглянуто показники динаміки ринку металопластикових віконних систем в Україні. Оцінено портфель продажу виробника продукції на ринку склопрозорих конструкцій. Виявлено основні проблеми, які заважають розвитку відповідного ринку. Наведено основні чинники, які в майбутньому дозволять розвиватися ринку склопрозорих конструкцій. The features and market trends glass-transparent structures. Analysis of the main producers of market structure characterized Ukrainian market windows trademarks used PVC profile. Considered indicators of market dynamics PVC window systems in Ukraine. Done assessment portfolio selling manufacturer of products on the market glass-transparent structures revealed the main problems that hinder the development of the market. The basic factors that will evolve in the future market glasstransparent structures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стандартизація на рівні маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Морозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.
    Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості “розміщення товарів” на українському телебаченні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Люльчак, P. С.; Шуліченко, А. Є.; Лановенко, М. С.; Сопільник, Р. Л.
    Проаналізовано сучасне трактування поняття “продакт плейсмент”, особливості становлення українського телебачення та можливості використання “розміщення товару” на ньому. Запропоновано класифікацію телепроектів та груп товарів, які доцільно в них розміщувати. Розглянуто комерційний ефект від використання “продакт плейсменту”. The modern notion of “product placement”, features of development of Ukrainian television and possibilities of using “commodity placement” on the television were analyzed in this article. The classification of television projects and groups of products that should be placed there were proposed. The commercial effect of the use of “product placement” was also reviewed.
  • Thumbnail Image
    Item
    До питання вибору постачальників промислового підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Ільчук, П. Г.; Шевців, Л. Ю.; Сопільник, Р. Л.
    Досліджено результативність методів вибору постачальників підприємства, які об’єднані загальною назвою DEA (Data Envelopment Analysis) і ґрунтуються на оцінюванні відносної ефективності діяльності постачальників. The productivity of methods of a choice of the suppliers of the enterprise is investigated. These methods are identified by the general name DEA (Data Envelopment Analysis) and are based on an estimation of relative efficiency of activity of the suppliers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізування логістичних витрат у сфері управління хімічним підприємством
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Нікшич, С. М.; Крикавський, Є. В.; Мамчин, М. М.; Сопільник, Р. Л.
    Досліджено теоретичні аспекти процесів формування логістичних витрат з точки зору їх чинників, а також наведено положення щодо нормування логістичних витрат на підприємствах. Виявлено взаємозалежності у формуванні повних витрат підприємства та апробовано їх реалізацію на прикладі хімічних підприємств. The theoretical aspects of the process of logistics expenditure formation according to their factors are investigated by the authors as well as the rules of logistics expenditure norms definition at an enterprise are presented. The correlations of full costs of an enterprise are identified and their realization on the example of chemistry enterprises are checked.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістика і місто: ефект взаємодії
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мельниченко, О. С.; Крикавський, В. Є.; Сопільник, Р. Л.
    Ідентифіковано динамічний взаємовплив концепції розвитку міста та логістичних концепцій. Досліджено чинники формування концепції міської логістики. Окреслено напрями упровадження інноваційних логістичних рішень, зокрема і в “разових” проектах, у контексті досягнення реалізації цілей врівноваженого розвитку міста. Dynamic cross-coupling of conception of development of city and logistic conceptions is identified. The factors of forming of conception of city logistic are investigated. The directions of introduction of innovative logistic decisions, in particular and in “valid for one occasion” projects, in context of achievement of realization of aims of the balanced development of city are outlined.