Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
2 results
Search Results
Item Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Саталкін, С. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Аналізуються сучасні тенденції та особливості розвитку небанківських фінансових установ на українському фінансовому ринку. Розглядаються доцільність і перспективи застосування ними соціальної концепції маркетингу як передумови забезпечення конкурентних переваг. Акцент зроблено на проблемах впровадження соціально-етичного маркетингу як засобу підвищення ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери.Item Маркетингові аспекти діяльності інвестиційно-фінансових груп(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Кіндій, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто сучасні тенденції та особливості, проблеми та перспективи інвестиційного процесу в Україні. Розкрито суть системи недержавного пенсійного забезпечення та механізму спільного інвестування. Проаналізовано аспекти підвищення ефективності функціонування інвестиційно-фінансових груп у нестабільному ринковому середовищі шляхом активного впровадження принципів маркетингу.