Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
2 results
Search Results
Item Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Горбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Аналізується сутність понять “стратегія маркетингу” та “рекламна стратегія”, описано особливості рекламної діяльності у системі маркетингу підприємства.Item Формування стратегії розвитку виробничих підприємств легкої промисловості України(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) В Гошовська, О.; Шандрівська, О. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено стан ринку легкої промисловості України. Виділено та структуровано ключові фактори успіху підприємств галузі на етапі зростання на основі аналізу основних характеристик галузі, а саме: посилення конкуренції за частку ринку; зміни в структурі та характеристиках попиту; формування збутової мережі, зміни методів просування; зниження прибутковості; організаційні зміни. Проаналізовано стратегічні альтернативи розвитку підприємств галузі за напрямами внутрішнього та зовнішнього розвитку. Досліджено тенденції трансформації організаційних структур та управління, зумовлені змінами економічного середовища за варіабельністю ефективності синергії.