Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
12 results
Search Results
Item Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівлі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Герасимчук, В. Г.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”Проведено аналіз товарної та географічої структури, динаміки та ефективності зовнішньої торгівлі країни. Досліджено характерні особливості здійснення експортних поставок на історичних етапах розвитку національної економіки. Виявлено основні проблеми у здійсненні експортно-імпортних операцій та їх першопричини. Праналізовано ефективність застосування маркетингових інструментів у просуванні вітчизняних товарів і послуг на зовнішний ринок. Запропоновано заходи для зміцнення експортного потенціалу як важливої складової економічної безпеки держави при реалізації Експортної стратегії України.Item Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Біловодська, О. А.; Сигида, Л. О.Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управляти маркетинговою політикою розподілу за принципами 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування. The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service.Item Синергетичний підхід в управлінні розвитком власно-владних відносин в підприємствах АПК(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Судомир, С. М.Розкривається системний підхід до формування комплексу факторів як передумов забезпечення синергетичного ефекту під час діяльності підприємств. Розроблені методики визначення синергетичного ефекту, які характеризують рівні розвитку базових елементів забезпечення діяльності підприємств. The author outlines a systemic approach towards the formation of the factor complex that stipulates expressions of the synergy effect in the course of entrepreneurial activities. The methods descriptive of the synergy effect are developed, with a view to characterizing the development levels of basic elements of the exercise of enterprises' activities.Item Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетування(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Герасимчук, В. Г.Наголошується на необхідності раціонального поєднання ринкових інструментів з використанням методів планування у веденні бізнесу. Розкрито сутність і місце плану маркетингу в системі управління об’єктом господарювання. Увага зосереджена на розбіжностях в трактуванні економічних категорій “планування маркетингу”, “стратегічне маркетингове планування”, “управління маркетингом”. Охарактеризовано принципи, на яких базується процес маркетингового планування. Досліджено методи планування маркетингової діяльності на підприємстві. Розглянуто процес бюджетування маркетингу. It is marked on the necessity of rational combination of market instruments with the use of methods of planning in doing business. Essence and place of marketing plan are exposed in control system by the object of ménage. Attention on divergences in interpretation of economic categories of “planning of marketing”, “strategic marketing planning”, “management marketing” is accented. Principles on that the process of the marketing planning is based are described. The methods of planning of marketing activity are investigational on an enterprise. The process of budgeting of marketing is considered.Item The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipality(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Mroz-Gorgon, B.The essence of the problem in the present market environment is the adjustment of the cultural institution’s offer to modern culture audience – their requirements and tastes. In order to fulfil the difficult task of managing such institutions, the leaders need to constantly follow the missions of these institutions and – at the same time – manage them in a “marketoriented” way and consciously create their image. One of the responses to the present culture consumers’ trends in experiential marketing. Суть проблеми в реальних ринкових умовах полягає у коригуванні пропозиції культурних закладів відповідно до сучасної культурної аудиторії – їхніх вимог і смаків. Для того, щоб виконати важке завдання управління такими установами, лідери повинні постійно стежити за місіями цих установ і управляти ними «ринковим» методом, свідомо створюючи свій імідж. Одна з відповідей на тенденції нинішніх споживачів культури полягає в емпіричному маркетингу.Item Структура і система функціонування інформаційних ресурсів корпоративних підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Урікова, О. М.Подано аналіз підходів до визначення поняття “інформація”. Охарактеризовано основні завдання управління ресурсами корпоративної мережі. Сформовано систему функціонування інформаційних ресурсів на корпоративному підприємстві та описано основні її елементи. Показано вплив процесу управління інформаційними ресурсами на результати економічної діяльності корпоративних підприємств. The author of the article analyzes the different approaches on the “information” definition. There is describes the basic problems of resource management in corporate network. Shows process management effect of information resources on the economic performance of corporate enterprises. The author combined corporate enterprise resources model and principles of resources interaction by J. Kornay. The mechanism of functioning of the five main types of resources (economic, material, information, natural and human) in the internal environment of the corporate enterprise was suggested. Formed functioning system of information resources on the corporate enterprise and described elements.Item Стандартизація на рівні маркетингових досліджень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Морозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.Item Управлінські підходи до оцінки системи ресурсозабезпечення галузі охорони здоров’я України(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Овсянецька, О. Я.Висвітлено проблему методології дослідження процесів ресурсозабезпечення галузі охорони здоров’я України. Основна увага приділяється визначенню природи ресурсів, дослідженню впливу управління ресурсами на діяльність галузі охорони здоров’я України та виявленню методологічних підходів до оцінки ефективності системи ресурсозабезпечення крізь призму основних управлінських підходів. In this essay author describes the problem of methodology of resource supply system of public health sector research. Main accent is made to definition of resources’ nature, research of resource management on influence on public health sector practice in Ukraine and revealing methodological approaches to the evaluation of resource supply system efficiency using main managerial approaches.Item Фінансові звіти у системі управління: досвід Франції.(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Сопко, В. В.; Андрос, С. В.Розглянуто вплив інформації фінансової звітності на прийняття управлінських рішень. Проведено аналіз нормативної бази, що регулює систему бухгалтерського обліку та фінансової звітності у Франції. Встановлено характерні особливості організації національної облікової системи Франції та їх вплив на організацію обліку та звітності. Проаналізовано концептуальні принципи організації обліку та звітності у Франції з урахуванням вимог МСФЗ. Проведено аналіз критеріїв визнання та оцінки статей Балансу і Звіту про прибутки та збитки. The article reviews the impact of financial reporting information for management decisions. The analysis of the regulatory framework governing the accounting and financial reporting in France. Established the characteristic features of the national accounting system in France and their impact on the organization of accounting and reporting. Analysis of the conceptual principles of accounting and reporting in France with the requirements of IFRS. The analysis of the recognition criteria and evaluation of balance sheet and profit and loss.Item Компетентність агентів страхування життя як головний критерій взаємовідносин в компаніях страхування життя – маркетинговий підхід(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Яновські, А.; Балевскі, Б.Доведено, що емпіричне відношення між компетентністю страхових агентів і ефективністю компаній страхування життя за формою і змістом ринку змінюється і існують можливості їх майбутнього розвитку. Висновки грунтуються на дослідженні 846 страхових агентів і 265 менеджерів страхування життя в Польщі і Литві. The aim of this article is to show the empirical relation between thе insurance agents' competencies and the efficiency of life insurance companies in context of market changes and possibilities of future development, basis on research survey with 846 insurance agents and 265 life insurance managers in Poland and Lithuania.