Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населення
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Басій, Н. Ф.; Львівська комерційна академія
    Розглянуто динаміку місця підприємств споживчої кооперації в торговельному обслуговування населення під впливом чинників середовища маркетингу. Окреслено відмінності умов функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації до і після запровадження ринку та перспективи їх подальшого розвитку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реалізація концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії підприємств хімічної галузі
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шевцова, Г. З.; Сєвєродонецький технологічний інститут Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля
    Розглянуто умови та проблеми розвитку внутрішнього ринку мінеральних добрив в Україні. Обґрунтовано, що перспективи розширення внутрішнього попиту пов’язані із використанням нових моделей взаємовідносин головних суб’єктів ринку. Показано особливості та форми реалізації концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії хімічних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, подано характеристику діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті.