Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
3 results
Search Results
Item Вплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населення(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Басій, Н. Ф.; Львівська комерційна академіяРозглянуто динаміку місця підприємств споживчої кооперації в торговельному обслуговування населення під впливом чинників середовища маркетингу. Окреслено відмінності умов функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації до і після запровадження ринку та перспективи їх подальшого розвитку.Item Реалізація концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії підприємств хімічної галузі(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шевцова, Г. З.; Сєвєродонецький технологічний інститут Східноукраїнського національного університету ім. В. ДаляРозглянуто умови та проблеми розвитку внутрішнього ринку мінеральних добрив в Україні. Обґрунтовано, що перспективи розширення внутрішнього попиту пов’язані із використанням нових моделей взаємовідносин головних суб’єктів ринку. Показано особливості та форми реалізації концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії хімічних підприємств.Item Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, подано характеристику діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті.