Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
3 results
Search Results
Item Сучасні тренди e-commerce в логістиці(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Качуровський, С. В.; Вінницький національний аграрний університетРозглянуто електронну комерцію в логістиці та її сучасні тренди розвитку на основі інноваційних технологій. Розглянуто принципи формування технології block chain та інших засобів електронного бізнесу, таких як online аукціони. Акцентовано увагу на систематизації основних операцій та сфер застосування технології. Обґрун- тованио взаємозв’язок між основними функціональними одиницями логістичного сервісу з використанням трендів електронної комерції.. Проаналізовано вплив технології на розвиток логістичного управління в структурі підприємств та логістичних фірм.Item Цифрова трансфомація торгівлі: стан та тенденції в Україні і світі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Демків, Я. В.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано сучасні тенденції та стан цифрової трансформації торгівлі, а також обґрунтовано її роль у підвищенні конкурентоспроможсті та загальної ефективності діяльності підприємства. Досліджено та обгрунтувано перспективні напрями цифрової трансформації вітчизняних комерційних підприємств на основі аналізу перспективних технологій електронної тогргівлі у світі.Item Вибір спеціалізованих інтернет-порталів як засобів маркетингових комунікацій підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Савченко, Ю. Т.; Шуліченко, А. Є.; Карий, О. І.Проаналізовані характеристики Інтернет-порталів як засоби маркетингових комунікацій підприємства та досліджено специфіку спеціалізованих Інтернет-порталів з продажу будівельних матеріалів та послуг. На основі проведеного аналізу визначено ключові характеристики Інтернет-порталів, на які слід звертати увагу підприємствам під час вибору місця розташування інформації про себе та свої товари. The characteristics of Internet-portals as tools of marketing communications of an enterprise are analyzed as well as the specifics of specialized Internet portals for constructional material and services are investigated in the article. It is proved that choosing an Internet-portal for promotion an enterprise have to evaluate number of its visitors and the geography of these visitors; whether these visitors find the portal via searching servers or directly (they are patrons); how much time visitors spend on the portal and whether they go further to enterprise sites from this portal. The popularity of searching servers for finding out new information among Internet users rises up the importance of such characteristics of a portal as PageRank and the number of indexed objects on the portal. Of course, the important role also plays the price for presenting information about an enterprise on the portal and the convenience of presented information about an enterprise editing.