Оптимізація виробничих процесів і технологічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2376

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізація процесу шовного контактного зварювання паливних баків вантажного автотранспорту
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Білобородченко, В. І.; Білобородченко, С. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто результати оптимізації вибору матеріалу та технологічного процесу шовного контактного зварювання паливних баків на базі аналізу їх модельних описів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Контроль герметичності зварних паливних баків вантажного автотранспорту
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Білобородченко, В. І.; Білобородченко, С. В.
    Розглянуто питання керування якістю шовного зварювання за результатами контролю компрессійним методом. Встановлено, що показники виявлення дефектів залежать від тиску залишкового повітря у клин-шпарині відбортовки, утвореної під час дії термодеформаційного циклу зварювання. Рівень залишкових напружень у металі біляшовної зони є недостатнім для формування дефектів типу наскрізної несуцільності шва баку. The questions of reliability of control of quality of the welded stitches of fuel tank are considered by a compression method. It is set, that at existent technology of control exactness of results is limited by the presence of remaining air in sheli-kappilyare, created by influencing of thermо-deformation cycle of welding in the gap of the welded leaves. The level of remaining tensions in a metal after welding is insufficient for education in the metal of defects violating impermeability of tank.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізація контролю герметичності зварних паливних баків
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Білобородченко, В. І.; Білобородченко, С. В.
    Розглянуто питання оптимізації технології неруйнівного контролю герметичності зварних паливних баків. Встановлено функціональний зв’язок між кількістю виявлених дефектів, іхнім розміром та надлишковим тиском випробовувального повітря в баці. Розраховані мінімальні розміри дефектів, що виявляються. The questions of optimization of technology of the not destroying control of welded fuel tanks are considered. The functional model of communication(c between quantity of the found out defects and size of superfluous pressure of air in a tank is established. The forecast of size of defects from pressure of air in a tank is given.