Оптимізація виробничих процесів і технологічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2376

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження кутових коливань конструкцій двомасового вібротранспортера-маніпулятора з багатокомпонентними коливаннями
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Врублевський, І. Й.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто декілька конструкцій двомасового вібраційного транспортера-мані- пулятора з багатокомпонентними коливаннями, створених за допомогою твердотільного комп’ютерного моделювання в середовищі системи AutoCAD. Досліджено вплив конструктивних параметрів транспортера на власні частоти кутових коливань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вібраційний двомасовий транспортер-маншулятор з незалежними поздовжніми, поперечними та вертикальними коливаннями
    (Видавництво Державного університету "Львівська політехніка") Врублевський, І. Й.; Державний університет “Львівська політехніка”
    Описано вібраційннй двомасовий трикомпонентний транспортер- маніпулятор з незалежними поздовжніми, поперечними та вертикальними коливаннями. Пружна система вібротранспортера містить чотири пружні елементи, кожен з яких складається з двох решітчастих пружин, що скріплені між собою під прямим кутом. Проведено розрахунок жорсткості пружної системи транспортера.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив співвідношення між динамічним і статичним коефіцієнтами тертя нашвидкість вібротранспортування під час еліптичних коливань
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Врублевський, І. Й.; Національна академія сухопутних військ
    Розглянуто вплив співвідношення динамічного і статичного коефіцієнтів тертя (тертя ковзання та спокою) на безрозмірний коефіцієнт швидкості вібротранспортування під час еліптичних коливань у безвідривних режимах переміщення. Показано, що зі зменшенням відношення коефіцієнта тертя ковзання до коефіцієнта тертя спокою величина коефіцієнта швидкості за оптимальних параметрів горизонтального транспортування зменшується. Зі збільшенням кута нахилу транспортної площини це зменшення стає менш істотним і за граничних кутів підйому фактично зникає. Величина оптимального кута зсуву фаз між компонентами еліптичних коливань зі зменшенням співвідношення динамічного і статичного коефіцієнтів тертя зменшується.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення швидкості вібраційного траспортування при еліптичних коливаннях за допомогою комп’ютерного редактора MathCAD
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Врублевський, І. Й.
    Складено програму обчислення коефіцієнта швидкості та оптимального кута зсуву фаз залежно від параметрів вібротранспортування при еліптичних коливаннях у безвідривному режимі за допомогою комп’ютерного редактора MathCAD. Програма дозволяє будувати просторові графіки вищевказаних залежностей у вигляді поверхонь. The program which calculates the dependence of the velocity coefficient and the phase difference angle from the vibratory conveying parameters is created with the aid of computer system MathCAD. This program can construct the graphs of described dependences in the view of surfaces.
  • Thumbnail Image
    Item
    Збільшення функціональних можливостей вібраційних бункерних живильників методом оптимізації їх конструкції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Беспалов, А. Л.; Врублевський, І. Й.
    Розглянуто комплекс елементів, що впливають на продуктивність та ефективність роботи вібраційних бункерних живильників з електромагнітними приводами, що виконані за двомасовою коливальною системою. Запропоновано додаткові конструкційні елементи, що збільшують функціональні можливості таких живильників. The set of elements that affect the performance and efficiency of the vibration bunker feeders with electromagnetic actuators, are made on the oscillatory system with two masses. Proposed additional structural elements, that increase the functionality of such feeders.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розрахунок параметрів просторовоїколивної системи вібраційної машини з багатокомпонентними коливаннями
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Врублевський, І. Й.; Керницький, І. С.
    Розраховано параметри вібраційного транспортера-маніпулятора як двомасової коливної системи із шістьма ступенями вільності. Як пружні елементи використано плоскі решітчасті пружини. Отримано залежності для визначення жорсткостей пружної системи та власних частот коливань вібромашини. Parameters of two-mass vibratory conveyor-manipulator with six degrees of freedom were calculated. The elastic system consisted of flat grating springs. The stiffness of elastic system and own frequency of oscillations of vibratory machine were investigated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Наближені обчислення швидкості вібротранспортування та кута зсуву фаз при еліптичних коливаннях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Врублевський, І. Й.
    Розглянуто залежність швидкості вібраційного транспортування при еліптичних коливаннях від безрозмірних параметрів коливань. На основі аналізу графіків, отриманих точними методами, виведені прості формули для наближеного обчислення коефіціента швидкості та кута зсуву фаз, які дають змогу виконати розрахунки з достатньою для практики точністю. The dependence of the vibratory conveying velocity with elliptical oscillations from the non-dimensional parameters is considered. The approximate formulas of the dependence are deduced by the analysis of the graphs that was obtained by the precise methods. Formulas allow calculating the coefficient of velocity and the phase difference angle with the sufficient precision for engineering practice.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізація параметрів полігармонічних нормальних коливань під час безвідривного вібротранспортування
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Врублевський, І. Й.
    Розглянуто процес вібраційного транспортування з полігармонічними нормальними коливаннями та гармонічними поздовжніми. Показано, що під час збільшення кількості гармонік швидкість транспортування та граничний кут підйому збільшуються, але приріст цього збільшення з кожною наступною гармонікою зменшується. Vibratory conveying with harmonic longitudinal and polyharmonic normal oscillations is considered. It is shown that the increasing of the harmonics’ number increases the conveying velocity and inclined track angle. But the augment of this increasing decreases with each next harmonic.