Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретико-методологічні підходи до моделювання інноватики в компетентно-орієнтованому навчальному процесі вищої освіти
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Гаращук, Олена; Куценко, Віра; Державна інспекція навчальних закладів України; Державна установа «Інститут економіки природокористування; та сталого розвитку Національної академії наук України»
    Аналізується стан підготовки кадрів у вищій школі. Обґрунтовується необхідність активного впровадження в навчальний процес інноватики, компетентно-орієнтованого підходу. Підкреслюється необхідність підвищення якості підготовки кадрів, використовуючи при цьому модульні, інноваційні технології. Обґрунтовуються шляхи покращення інноваційного потенціалу вищої школи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління компетенціями в MOODLE
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Каук, Віктор; Гребенюк, В’ячеслав; Шкіль, Олександр; Водяницький, Дмитро; Харківський національний університет радіоелектроніки
    У статті були розглянуті основні поняття та моделі компетенцій, а також особливості управління ними у системі Moodle. Проводиться обґрунтування актуальності використовування компетентнісного підходу у навчанні студентів через систему Moodle. Основний наголос зроблений на особливості компетентнісного підходу із використанням дистанційних технологій навчання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експертне оцінювання завдань з розгорнутою відповіддю
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Шкіль, О. С.; Кучеренко, Д.; Зіарманд, А.
    Розглянуто питання оцінювання тестових завдань з розгорнутою відповіддю для перевірки компетентності з різних предметів при вступі до магістратури чи аспірантури. Запропоновано методику складання продукційних правил для оцінки завдань, що базуються на експертних критеріях якості їх виконання. The evaluation problems of the test tasks with a detailed answer to test competence in the various subjects during admission to the graduate or postgraduate study are considered. The technique of the condition-action rules preparation to evaluate the tasks which based on the expert criteria of their performance quality is proposed.