Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6802

News

Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільств

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування бренду ученого
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Семененко, Лариса Петрівна; Главчева, Юлія Миколаївна; Главчев, Максим Ігорович
    Розглянуто комплекс заходів щодо представлення наукового доробку українських учених у світовому інформаційному просторі задля підтвердження їх високого професійного рівня, налагодження комунікацій українських науковців з ученими світу, підвищення індивідуальних рейтингових показників авторів, видань та установ. This article examines complex action plan regarding the representation of the scientific achievements of Ukrainian scientists in the global information space in order to confirm their high professional level, strengthen the communication with scientists from all over the world, and improve rating parameters of authors, publications and institutions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Программно-технический аспект деятельности библиотеки ВУЗа в онлайновой среде
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Семененко, Лариса Петрівна; Главчев, Максим Ігорович; Главчева, Юлія Миколаївна
    Розглядаються питання щодо необхідності забезпечення програмно-технічних умов взаємодії інформаційних ресурсів для підвищення їх доступності, популяризації, створення умов для збільшення цитування, підвищення рейтингу університету та індивідуальних рейтингових показників авторів та видань. The article «Program and technical aspect of university library activities in online environment» by Semenenko L. P., Glavchev M. I. and Glavcheva Y. M. reviews the issues of the need to provide for the program and technical conditions of informational resources interaction to facilitate their accessibility, to popularize and to create conditions to enhance quotation, to increase the university rating and individual rating indices of authors and editions.