Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
14 results
Search Results
Item Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності підприємств радіотехнічної галузі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Ярмошук, Лідія; Національний університет “Львівська політехніка”Article is devoted to research of features of advertizing activity of the printing enterprise. The factors influencing the organization of advertizing activity of the enterprises are defined. The directions of increase of efficiency of advertizing activity of the enterprise are proved.Item Особливості популяризації місцевих фотостудій(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Концур, Марта; Національний університет “Львівська політехніка”The article presents a general description of the photographic studio advertising campaign. The authors paid special attention to the prospect of advertising of regional photo studios. They submit the three most important and most practical means of advertising the activities of such a photo studio: a calendar, a business card, a booklet.Item Особливість реклами як однієї із головних методів маркетингових комунікацій у туристичній галузі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Гончарук, Ніна; Національний університет “Львівська політехніка”The article is devoted to the research of advertising services and determination of components of the process of formation of advertising activity in the market of tourist services and factors of effective management of this process.Item Логотип як ключовий елемент інформаційно-рекламної продукції профорієнтаційної роботи ЗВО(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Чекалюк, Ганна; Національний університет “Львівська політехніка”The article deals with promotional activities of higher educational institutions and to career guidance. Describes the types of advertising that are used by higher education institutions and the main purpose of the logo in advertising.Item Застосування інтернет-маркетингу в процесі інформаційно-рекламного забезпечення діяльності органів студентського самоврядування(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Савчин, Надія-Соломія; Вовк, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”A large number of researchers have studied and are now actively studying Internet marketing, SEO, SMM, ie, promoting and promoting their own organization in the social network and the web, and the conclusions are unanimous that social networks as a powerful platform, really high level, behind the terms of using all the rules of promotion, useful and interesting content, help to promote your own organization, your name and brand.Item Роль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Гула, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the place of advertising in the image of university colleges of institutions of higher education. The authors develop an information model for the distribution of printing products of the university department and find the advantages of using such products.Item Просування діяльності підприємства малого бізнесу у мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Богуш, Христина; Національний університет “Львівська політехніка”Recently the popularity of social networks has increased, so entrepreneurs do not lose the opportunity to use these platforms to promote their own business. Effective for beauty salons is a social network Instagram, where you can use various tools to promote your business account. Advertising on social networks is convenient because it is possible to instantly get feedback from your clients. It allows you to timely analyze the work done, edit plans, create new posts for effective content every time.Item Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недоліки(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Блага, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The article deals with advertising as a tool of marketing policy and characteristics of types of advertising: printed materials and the Internet as a means of marketing policy.Item Ефективність використання інтернет-сайту для функціонування малого бізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Соломон, Анжеліка; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the website as an instrument for promoting business. The main advantages of creating and operating a website are determined.Item Роль ЗМІ у профорієнтаційній роботі закладів вищої освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Доскіч, Анастасія; Національний університет “Львівська політехніка”Advertising as a method of influencing potential consumers from the outset is psychological impact, but is intended to change behavior or belief. The psychology of advertising is aimed at the study of the mechanisms of perception of messages and the impact on the human psyche, its manipulative capabilities and limitations. From the point of view of the specialists of the psychological approach, this is a type of human activity, a group of people or organizations whose basic metals are to provide value to certain objects of information.