Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
16 results
Search Results
Item Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на навчальний процес(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Синько, Анна; Пелещишин, Андрій; Національний університет “Львівська політехніка”The article describes the influence of information and communication technologies to the learning process. There was a problem of modernizing the education system through the development of information technology. A combination of traditional methods and information and communication technologies has led to improve levels of learning.Item Організація дистанційної освіти в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Карасюк, Володимир; Глинянський, Сергій; Національний юридичний університет імені Ярослава МудрогоРозглянуті особливості будови і експлуатації системи дистанційного навчання в Національному юридичному університеті. Значну увагу приділено технологічним особливостям інтеграції системи LMS Moodle з хмарними сервісами Microsoft. Викладені результати дослідження процесу дистанційного навчання з наголосом на усунення притаманних дистанційній освіті недоліківItem Формування структури бази даних оцінки якості методичних матеріалів у системах дистанційної освіти(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Думанський, Нестор; Угрин, Дмитро; Національний університет «Львівська політехніка»; Чернівецький факультет НТУ “Харківський політехнічний інститут”У статті представлено інформаційну модель структури бази даних для оцінювання навчальних матеріалів слухачами дистанційних курсів.Item Оцінка навчально-методичного забезпечення в середовищі систем дистанційного навчання(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Думанський, НесторРозглянуто основні принципи підвищення ефективності формування навчально-методичного забезпечення на основі рейтингових оцінок викладачів на основі віртуальних навчальних середовищ. Considered the basic principles of efficiency formation teaching and educational materials based on ratings of teachers in virtual learning environments.Item Вища освіта у контексті впровадження в навчальний процес інформаційних технологій та дистанційного навчання(2014) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.Викладена та проаналізована ситуація, яка склалася в освітній сфері вищої школи в контексті впровадження інноваційних технологій та дистанційного навчання. The situation which happened in high school educational sphere in context of innovation technolologies implementation and distance leaning is delivered and analyzed.Item Оцінка роботи викладача у системі дистанційної освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Думанський, НесторIn this article presents methods and ways of making marks of the educational materials in distance educations.Item Інформаційне забезпечення навчального процесу школярів за допомогою засобів дистанційного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Канцір, Мар’яна; Пелещишин, РостиславIn this article it is described about the controlled from distance studies as separate form of receipt of education, and also basic advantages and terms of access are indicated to the controlled from distance studies.Item Огляд систем дистанційного навчання популярних ВНЗ України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Бекеш, Ю. Р.; Матієшин, Л. М.; Сєров, Ю. О.У цій статті проаналізовано використання дистанційних форм навчання провідними ВНЗ України. Аналізуються основні елементи, переваги та недоліки дистанційної освіти. Охарактеризовано можливість доступу та відкритість сайтів віртуального навчання українських ВНЗ. The article highlights the concept and application of dlearning in leading universities of Ukraine. The main elements, advantages and shortcomings of dlearning in Ukraine are analysed. The possibilities of access and openness of virtual education sites of the most popular Ukrainian universities are characterized.Item Організація самостійної роботи в процесі вивчення економічних дисциплін при дистанційному навчанні студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Мариненко, Зінаїда ВолодимирівнаРозглядається організація самостійної роботи в процесі вивчення економічних дисциплін при дистанційному навчанні студентів. Зокрема, проаналізовано й уточнено сутність поняття "дистанційна освіта", "дистанційне навчання".Item Використання інтернет-порталу Е-olimp для підготовки до олімпіадного програмування(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Медведєв, Михайло; Остапчук, МаргаритаДистанційна освіта сьогодні стає помітною складовою процесу навчання. Однією із систем дистанційного навчання програмування є інтернет-портал E-olimp. Портал створено для залучення студентів і школярів до участі в олімпіадах з програмування, що дозволяє підвищити рівень якості підготовки майбутніх спеціалістів у галузі інформаційних технологій та програмування. Створена система E-оlimp доступна для широкої аудиторії користувачів, зручна у використанні, швидка у роботі. На сайті підтримується компіляція розв’язків і їх тестування на мовами програмування Pascal, С / С + +, Java. Система надає можливість проводити особисті та командні змагання. Сайт є зручним педагогічним засобом як для навчання програмування, так і для підготовки та проведення олімпіад. Портал E-оlimp може бути використаний у професійній діяльності вчителя інформатики і спонукати до самоосвіти та самовдосконалення. The distance education is becoming the significant part of the training process nowadays. One of the distant education systems in programming is Eolimp internet-portal. This portal is intended for school and university students to get involved into participation in olympiad contests in programming. This enables to increase the quality level of preparation of the future specialists in the field of information technologies and programming. The system E-olimp is available for the wide circle of users, convenient in use and fast in operation. The site offers support for compilation of all solutions and their testing methods in programming languages such as Pascal, С / С + +, Java. The system provides an opportunity to carry out individual and team contests. The site is the useful teaching means both for training in programing as well as conducting and preparation for olympiad contests. E-olimp portal can be used in the professional activity of the computer science teachers encouraging self-education and self-improvement.