Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Технологія налагодження співпраці венчурного інвестора та інноваційного підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Мельник, О. Г.; Адамів, М. Є.; Омелянчук, А. Б.; Melnyk, O. G.; Adamiv, M. Y.; Omelianchuk, A. B.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Обґрунтовано актуальність залучення венчурних інвестицій для розвитку інноваційної діяльності підприємств. Ретельно досліджено сучасний стан і тенденції розвитку венчурного інвестування в Україні. Ідентифіковано проблеми та перешкоди для функціонування вітчизняного венчурного бізнесу. На підставі отриманих результатів дослідження та врахування кращого іноземного досвіду сформовано комплексну поетапну технологію залучення венчурного капіталу інноваційними підприємствами. Обґрунтовано специфіку ведення переговорів та укладання угоди венчурного інвестування між венчурним інвестором та інноваційним підприємством.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фінансові потоки в управлінні холдинговими структурами
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Найчук-Хрущ, М. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито роль формування та управління фінансовими потоками в межах холдингової структури з метою підвищення ефективності управління нею. Запропоновано визначення поняття „фінансовий потік холдингової структури”. Висвітлено методи оцінки та аналізу діяльності дочірніх підприємств материнською компанією, запропоновано з цією метою конкретні показники.
  • Thumbnail Image
    Item
    Corporate social responsibility at emerging market: ukrainian dimension
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Лема, Г. В.; Олексів, І. Б.; Харчук, В. Ю.; Лісович, Т. Ю.; Lema, H. V.; Oleksiv, I. B.; Kharchuk, V. Yu.; Lisovych, T. Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Сьогодні значна кількість підприємств вибирають курс розвитку своєї діяльності із залученням широкого кола стейкхолдерів. У такому випадку стратегія розвитку підприємства часто реалізується прийняттям принципів CSR. CSR вітчизняних підприємств є важливим проявом взаємодії соціальних та економічних відносин. Серед українських підприємств дедалі популярнішим стає оприлюднення нефінансового звіту про CSR. Такий звіт дає можливість стейкхолдерам ознайомитися із соціальними заходами, взаємодією підприємства. Одним із недоліків формування звіту про корпоративно-соціальну відповідальність підприємства є відсутність чіткої структури. Окрім того, поки що відсутні чіткі показники чи положення з оцінювання корпоративно-соціальної відповідальності підприємств, тому більшість підприємств складають звіти у довільній формі. Відповідно є ускладнення в аналізуванні соціальних звітів, оскільки вони не є обов’язковими. Отже, важливим завданням під час дослідження корпоративно-соціальної відповідальності вітчизняних підприємств є формування методичних рекомендацій, які міститимуть критерії, показники та особливості оцінювання. Аналізування корпоративно-соціальних звітів вітчизняних та закордонних підприємств, які працюють на ринку України, дає змогу виділити основні категорії CSR: ринок, робоче місце, навколишнє середовище та комунікації. Відповідно, кожна із категорій містить характеристики, за якими можна порівняти соціальні звіти вказаних вище підприємств, а відтак і оприлюднити висновки про ефективність формування CSR. Перевагами участі підприємств у соціальній відповідальності є можливість розширення ринків збуту, економії витрат у разі використання у виробництві екологічного устаткування, забезпечення належних робочих місць тощо. Отже, формування соціально-корпоративних звітів загалом є цінним ресурсом для дослідження діяльності підприємства та його взаємодії із суспільством.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми використання цифрових активів у діяльності віртуальних організацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Арзянцева, Д. А.; Захаркевич, Н. П.; Arzyantseva, D. A.; Zakharkevych, N. P.; Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова; Khmelnytsky University of Management and Law named after Leonid Yuzkov
    Визначено ризики використання цифрових активів у діяльності віртуальних підприємств, до яких зараховано можливість використання віртуальних платформ для легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; фінансування тероризму тощо; тінізацію доходів, отриманих суб’єктами купівлі-продажу віртуальних товарів, уникнення оподаткування; здійснення розрахункових операцій та укладання смарт-договорів особами, що не досягли відповідного віку або з обмеженою дієздатністю; поширення шахрайства, зокрема цифрового шахрайства (кібератаки, корпоративне шпигунство тощо).
  • Thumbnail Image
    Item
    Холдингові структури: визначення, сутність, класифікація
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Найчук, М. Б.; Національний університет "Львівська політехніка"
    Розкрито суть та подано визначення понять холдинг, холдингова компанія та холдинг-структура. Здійснено розширену класифікацію холдингових структур за різними ознаками. Показано відображення цього питання у законодавчих та нормативно-правових актах України. In the article is determined and explained the concept and determination of the notions of holding, holding company and holding structure. A broaden classification of holding structures for different factors is realized in the article. Also the elucidation of given question in legislative and normatively - legal acts of Ukraine is shown in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Wykorzystanie koncepcji wartości do oceny efektywności zarządzania w Polskich przedsiębiorstwach
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Lutek, P.; Szczepanski, A.; Національний університет "Львівська політехніка"
    Wartosc jest podstawow^ kategori^ we wspolczesnym zarz^dzaniu; jest pomostem w komunikacji pomiçdzy przedsiçbiorstwem i jego otoczeniem, jest czynnikiem spajaj^cym srodowisko wewnçtrzne kazdej organizacji, jest kryterium decyzji kierowniczych i formulowania strategii, jest tworzywem wszelkich procesow pracy, jest kluczem w transmisji celôw i programow strategicznych na poziom programow i zadan operacyjnych a takze - w odwrotnym kierunku - wyrazania charakteru i tresci presji operacyjnej na wierzcholek strategiczny przedsiçbiorstwa, wyjasnia istotç kryzysow i konfliktow w organizacji, stanowi punkt orientacyjny w procesie zmiany organizacyjnej (utrzymanie glownej funkcji zmiany oraz wprowadzanie nowej kultury organizacyjnej i wzorcow zachowan), jest podstaw budowania przywôdztwa i kompetencji kierowniczych, itp. The value as a concept of management theory functions in a great number of areas and can be treated as a key element of a company influence both internal and external as well. Additionally, one find this term useful in formulating overall strategies, in transmission of objectives and strategic plans onto the operational level and the other way around as a translator of messages and pressures coming from the company bottom line to its top management. The concept explains also an essence of internal conflicts and crisis situations within an organization, being a key point in a process of building a leadership, core competencies and implementing new organizational culture.