Інформатизація вищого навчального закладу
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10645
Browse
Item Використання гібридного хмароорієнтованого середовища для розвитку особистісних та професійних навичок у майбутніх ІТ-фахівців(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Глазунова, Олена; Волошина, Тетяна; Hlazunova, Olena; Voloshina, Tetyana; Національний університет біоресурсів і природокористування України; National University of Life and Environment Sciences of UkraineСтаттю присвячено проблемі використання гібридного хмароорієнтованого сере- довища для навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій у вищих навчальних закладах. Вирішується завдання проектування та створення середовища, використання якого уможливить ефективний розвиток професійних компетентностей студентів ІТ-спеціальностей, а також, навичок софт скілз.Item Електронний підручник в українській вищій освіті: від ідеї створення до реалізації(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Кухарський, Віталій; Осередчук, Ольга; Kukharskyi, Vitaliy; Oseredchuk, Olga; Львівський національний університет імені Івана Франка; Національний університет “Львівська політехніка”; Ivan Franko National University of Lviv; Lviv Polytechnic National UniversityПоняття електронного підручника сьогодні широко увійшло до нашого вжитку. Однією із головних причин цього для українських реалій є зменшення витрат на його виготовлення, зручність поширення і як результат доступність для широкого загалу та гнучкість використання у навчальному процесі. Однак електронний підручник й надалі викликає чимало питань та дискусій. Предметом розгляду цієї статті є аналіз понятійного апарату, процес створення електронного підручника та вимоги до нього.Item Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Захарчук, Мар’яна; Васьків, Роман; Zakharchuk, Maryana; Vaskiv, Roman; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Politechnic National UniversityРозглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної плат- форми для слухачів серед колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки. Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи створеної для слухачів проекту “Україна – Норвегія” в освітньому процесі післядипломної освіти. Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для отримання ефекту синергії.Item Педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу та університетів на прикладі створення спільних навчальних лабораторій(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Глазунова, Олена; Саяпіна, Таїсія; Столярчук, Ірина; Hlazunova, Olena; Sayapina, Taisiya; Stolyarchuk, Iryna; Національний університет біоресурсів і природокористування України; Центр сертифікованого навчання “Проком”, Київ; National University of Life and Environment Sciences of Ukraine; Center of Certified Training “Procom”, KyivУ статті досліджено педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу і університету. Розглядається приклад такої співпраці в контексті створення спільної навчальної лабораторії “Центр компетенції 1С”, яка забезпечує якісну підготовку фахівців з технологій 1С ще під час навчання в університеті, що підвищує їх конкурентоспроможність на ринку праці.Item Розроблення навчального курсу з інформаційно-комп’ютерним забезпеченням для фахової підготовки соціальних працівників(Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Вінтюк, Юрій; Vintyuk, Yuriy; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВикладено результати дослідження, спрямованого на розроблення навчального курсу, призначеного для надання необхідних знань про застосування інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) у фаховій діяльності майбутніх соціальних працівниківItem Роль Інтернет-сервісів у розвитку інформаційного середовища навчального закладу(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Носкова, Маргарита; Noskova, Margaryta; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Politechnic National UniversityУ статті обґрунтовано ключову роль інтернет-сервісів у формуванні особистого інформаційного середовища викладача навчального закладу, а також утворення та функціонування інформаційного середовища навчального закладу як складника освітньої системи цифрового суспільства. Названо ключові принципи створення особистого інформаційного середовища учасника навчально-виховного процесу. Окреслено ключові загрози використання сервісів Веб 2.0 у навчальному закладі.Item Інформаційні технології в управлінні закладами освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Отамась, Інна; Otamas, Inna; ДВНЗ “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук; SHEI “University of Educational Management”Розглянуто інформаційні технології в управлінні закладами освіти. Проаналізо- вано наявні електронні ресурси в межах виконання Національної програми інформатизації.