Інформатизація вищого навчального закладу
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10645
Browse
4 results
Search Results
Item Оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю під час комп’ютерного тестування(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Шкіль, О. С.; Кучеренко, Д. Ю.Розглянуто питання перевірки ІКТ-компетентності претендентів під час вступу до магістратури (аспірантури). Як тестові завдання під час комп’ютерного тестування запропоновано використовувати завдання з розгорнутою відповіддю. Оцінювання виконання таких завдань грунтується на експертному оцінюванні за обраними критеріями з використанням правил та процедур нечіткої логіки. Запропоновано методику складання продукційних правил нечіткого виводу. Розроблено інструментальні засоби експертного оцінювання та порівняно результати їх роботи з наявними системами нечіткого виведення.Item Статистичний аналіз тестових завдань із застосуванням сучасних математичних моделей(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Алєксєєва, І. В.; Гайдей, В. О.; Диховичний, О. О.; Коновалова, Н. Р.; Федорова, Л. Б.Проінформовано про особливості застосування сучасних математичних моделей тестів Мастерса та Андерсена до аналізу якості тестових завдань комплекту дистанційної освіти “Вища математика”, розробленого в НТУУ “КПІ”. Наведено методики оцінювання латентних параметрів за відповідними моделями. The present paper informs about features of application Masters and Andersen models to the Item Analysis for outlined web-based courses “Higher mathematics” made in NTUU “KPI”. Methodics of estimating latent parameters are given.Item Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бущак, Г. А.Впровадження тесту як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу – процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. озроблення якісного тесту – це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі, при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.Item Єдиний тестовий сервер вищого навчального закладу як основа якісного проведення тестувань(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Шкіль, О. С.Запропоновано створення єдиного тестового серверу ВНЗ на основі інструментальних засобів комп’ютерної системи тестування знань OpenTEST2. Обґрунтовано необхідність створення єдиного тестового серверу ВНЗ, розглянуто питання підготовки тестових завдань, проведення тестувань і оцінювання їх результатів та аналізу якості тестових завдань. Creation of the integrated test server of an institute of higher education on a base of the tools of the knowledge computer test system OpenTEST2 is proposed in the article. The necessity of the integrated test server creation is justified; the questions of test a tasks preparation, ca0rrying out testing and evaluation of test results along with test quality analysis are considered.